۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۶۸۱۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه:

عملیات وعده صادق ۱ و ۲ قلب جبهه مقاومت را قوی‌تر کرد/ برخی به اصطلاح حوزوی در جنگ نرم با دشمن همسو شده‌اند

عملیات وعده صادق ۱ و ۲ قلب جبهه مقاومت را قوی‌تر کرد/ برخی به اصطلاح حوزوی در جنگ نرم با دشمن همسو شده‌اند
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که ایران اسلامی هرگز از تقویت و پشتیبانی جبهه مقاومت دست برنخواهد داشت، تاکید کرد: امروز جبهه استکبار تمام شاخصه های ابرقدرتی خود را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش «حزب الله زنده است» که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر قم برگزار شد با اشاره به این که شهدای مقاومت در یک وجه با همدیگر مشترک بودند اظهار داشت: شهدای مقاومت در یک وجه فوق‌العاده با هم مشترک بودند و آن تعبد مبتنی بر عقلانیت بود که نه تنها در برابر ولی خدا؛ بلکه در برابر خداوند تعبد مبتنی بر عقلانیت داشتند که این نیاز به تبیین در جامعه دارد.

وی با اشاره به ادوار گذشته، حال و آینده جبهه مقاومت بعد از انقلاب اسلامی افزود: از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی استکبارستیزی و تقویت جبهه مقاومت است و ایران اسلامی هرگز از تقویت آن دست برنداشته و مقاومت را حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: جبهه انقلاب اسلامی و جبهه استکبار همواره در طول چندین دهه گذشته با همدیگر درگیر بودند؛ اما جبهه مقاومت همواره دارای منطقی قوی و دارای قدرت و قوت است.

وی خاطرنشان کرد: اساس جنگ استکبار با انقلاب اسلامی بر نابودی دین اسلام است و به همین خاطر جبهه مقاومت و استکبار، همیشه با همدیگر تقابل خواهند داشت تا حاکمیت الهی در زمین جاری شود.

جبهه استکبار تمام شاخصه های ابرقدرتی خود را از دست داده است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به قضاوت ها و دیدگاه های جبهه استکبار از جهان اسلام و جبهه مقاومت اظهار داشت: آنان معتقدند که جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنان را تحقق می بخشد و انقلاب اسلامی در این سال ها نه تنها متوقف نشده؛ بلکه گسترش بسیار شگرفی پیدا کرده است.

وی افزود: امروز جبهه استکبار تمام شاخصه های ابرقدرتی خود را از دست داده و خود آنان اعتراف می کنند که جبهه استکبار همه رقبای خود را از بین برده اند؛ اما نتوانستند با انقلاب اسلامی مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: دشمنان ایران اسلامی اعتراف می کنند که انقلاب اسلامی توانسته عالم گیر شود و این انقلاب توانسته تا روحیه مقاومت و آزادی را در فرهنگ های غیر اسلامی نیز رسوخ داده و ترویج کند.

وی افزود: دشمنان اعتراف می کنند که الگو و مدل حکمرانی انقلاب اسلامی نه تنها در ایران، موفق بوده؛ بلکه درحال سپری کردن دهه پنجم است و ما با این الگو نه تنها همه فتنه ها را خنثی کردیم؛ بلکه به اعتراف دشمنان گرایش ملت ها و افراد به خود، موثر بودیم.

غزه نشان داد که شهادت، شکست نیست

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اراده مردم غزه و روحیه شجاعت و مقاومت این مردم دربرابر جنایت های رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: شهادت شکست نیست؛ بلکه اگر اراده ها بشکنند، شکست به وجود خواهد آمد ولی مردم غزه با اراده کامل در مسیر مقاومت هستند.

وی بیان داشت: عملیات وعده صادق ۱ و ۲ قلب های جبهه مقاومت را قوی تر کرد و امید و نشاط و شادابی را برای مردم مظلوم فلسطین - بعد از سختی ها و جنایت های مختلف رژیم صهیونسیتی برآنان  به ارمغان آورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که در وعده صادق ۲ حداقل ۸۰ درصد موشک های ایران اسلامی به سرزمین های اشغالی خورد، این اقدام را نشان از قدرت و توانایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست.

وی با اشاره به ترور فرماندهان جبهه مقاومت و امید دشمنان برای نابودی و ایجاد تزلزل در جبهه حزب الله تاکید کرد: امروز حزب الله هم بازسازی و سازماندهی قوی تر از گذشته دارد و هم دارای مدیریتی منسجم است.

ما نسبت به دشمن و توان آنان هیچ نگرانی نداریم

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی افزود: حزب الله امروز موقعیت خوبی دارد و دارای ذخایر بسیار خوبی است که الحمدالله هرروز از رژیم صهیونسیتی تلفات می گیرد و باید دشمنان بدانند که حزب الله نابود شدنی نیست.

وی تاکید کرد: ما نسبت به دشمن و توان آنان هیچ نگرانی نداریم؛ اما باید به این توجه کنیم که باید اراده های ما در راه مقاومت منسجم باشد و نباید از قم صدایی بلند شود که اراده ها را متزلزل کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این مسئله سنگین است برای ما که از برخی از افراد در حوزه های علمیه شنیده شود که پیشنهاد استکبار مبنی بر به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی را مطرح کنند و در عرصه جنگ نرم همسوی دشمنان قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که هرچند برخی از افراد که محلی از اعراب ندارند مطالبی را در راستای تزلزل اراده ها مطرح می کنند؛ اما برای جبهه مقاومت با رهبری امام خامنه ای هیچ تزلزلی در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد شد و پیروزی نهایی از آن جبهه حق است.

ارسال نظرات