۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۶۸۱۵۲
فرزند شهید سردار نیلفروشان:

شهید نیلفروشان تفکری راهبردی و تحولی داشت

شهید نیلفروشان تفکری راهبردی و تحولی داشت
فرزند شهید سردار نیلفروشان با اشاره به بکاربردن کلمه اندیشمند در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهادت پدر، گفت: شهید نیلفروشان قابلیت بسیاری در بکارگیری از دانش ها برای ایجاد تحول در عرصه های مختلف داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، فرزند شهید سردار نیلفروشان در همایش «حزب الله زنده است» که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی غدیر قم برگزار شد با اشاره به قابلیت های شهید نیلفروشان در عرصه های مختلف اظهار داشت: در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهادت شهید نیلفروشان، ایشان از کلمه اندیشمند استفاده کردند که نشان از قابلیت شهید نیلفروشان در بکارگیری از دانش ها برای ایجاد تحول دارد.

وی افزود: شهید نیلفروشان تفکری راهبردی و در راستای تحول بود و طبع شعر خاصی نیز داشت که ان شاءالله مجموعه اشعار این شهید تجمیع و منتشر خواهد شد.

فرزند شهید سردار نیلفروشان با اشار به شجاعت شهید نیلفروشان بیان داشت: این شهید در عین حال که دارای روحیه ای لطیف بود، شجاعت بسیاری در عرصه های مختلف داشت.

وی افزود: یکی از خصوصیات ویژه شهید نیلفروشان این بود که همیشه سرکشی از خانواده شهدا را در دستور کار خود داشت و با همه مشغله‌های گسترده ای که برای او بود اما این امر را ترک نمی کرد.

فرزند شهید سردار نیلفروشان با اشاره به علاقه شهید نیلفروشان به علم و دانش ابراز کرد: هیچگاه شهید نیلفروشان از فضای علم و دانش فاصله نگرفت و همیشه کرسی تدریس خود را دایر می کرد که نشان از اهتمام این شهید به علم و دانش است.

وی در پایان تاکید کرد: باید سیره شهدا الگوی خوبی برای جوانان و جامعه اسلامی باشد و ان شاءالله به زودی شاهد اضمحلال و نابودی رژیم صهیونسیتی باشیم.

ارسال نظرات