۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۶۸۲
در حکمی از سوی رییس دفتر تبلیغات:

رییس مرکز فعالیت‌های بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ در حکمی از سوی رییس دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام دیبا به عنوان رییس مرکز فعالیت‌های بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد.
حجت الاسلام ديبا


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حکمی حجت الاسلام دیبا را به عنوان رئیس مرکز فعالیت‌های بین‌الملل این دفتر منصوب کرد.

در این حکم آمده است: مرکز فعالیت‌های بین‌الملل دفتر، عهده‌دار جهت‌دهی بخشی از ظرفیت های پژوهشی و آموزشی دفتر تبلیغات به سمت نیازهای فراملی و تحقق جهانی اندیشی در حوزه علمیه است. از این رو انتظار می‌رود این مرکز با تولید و عرضه محتوای مناسب با نیازها و ذائقه های فرهنگی جامعه مسلمانان، تعامل و همکاری علمی و فرهنگی با مراکز بین المللی و توانمندسازی طلاب و فضلا برای فعالیت های تبلیغی و علمی در خارج از کشور با تمرکز بر خلأهای موجود گامی بلند و مؤثر در تحقق اهداف یاد شده بردارد.

توافق با سایر دستگاه های فعال در این عرصه، برای تعیین حدود و ثغور فعالیت ها با تاکید برعدم موازی کاری و لزوم هم افزایی لازم و نیز تحدید برنامه ها و فعالیت‌ها به حوزه نرم‌افزاری مورد تأکید می‌باشد.

امیدوارم با عنایت ذات باری تعالی و توجهات خاصه حضرت حجت(عج) و همکاری و همیاری همه مسئولان دفتر موفق و مؤید باشید./916/د102/ع

ارسال نظرات