۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۶۶۹۷۸

گزارشی از جلسه هماهنگی پویش کمک‌ به مردم مظلوم لبنان

گزارشی از جلسه هماهنگی پویش کمک‌ به مردم مظلوم لبنان
کرمانشاه ـ حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: اردوگاه‌نشین ‌شدن شهرک‌نشین‌های غاصب برای اولین‌بار در طول عمر رژیم صهیونیستی، هنر حزب‌الله و شهید سید حسن نصرالله بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه هماهنگی پویش کمک‌ به مردم مظلوم لبنان با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: حزب‌الله و مردم لبنان در یک‌ساله اخیر مهم‌ترین حامی و پشتیبان مردم غزه بودند و شهید والامقام، سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله به مردم مظلوم غزه و فلسطین، کمک‌های بسیار بزرگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اردوگاه‌نشین ‌شدن شهرک‌نشین‌های غاصب برای اولین‌بار در طول عمر رژیم صهیونیستی، هنر حزب‌الله و شهید سید حسن نصرالله بود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: مجاهدت مجاهدان غزه و حزب ‌الله قهرمان، به ‌تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمن صهیونیستی را رو به زوال قرار داده و امروز خط مقدم جبهه مقاومت در لبنان واقع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: کمک‌های مالی ما در مقابل فداکاری، جان‌فشانی، استقامت و ایستادگی این مجاهدان قابل حساب نیست. اگر همین خطرات برای ما پیش می‌آمد، حاضر بودیم برای دور کردن خطرات چه مقدار هزینه کنیم!؟ 

وی یادآور شد: نیاز است که به ‌اقتضای بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند بر همه مسلمانان فرض است که به کمک حزب الله لبنان و مردم لبنان بشتابند؛ کار مجاهدانه ویژه‌ای صورت بپذیرد تا مجاهدان و مردم لبنان در مقابل مشکلات و آوارگی تاب بیاورند و بتوانند مسیر جهاد را ادامه دهند لذا در این راستا ملت شریف ایران و همه ملت‌های مسلمان باید اقدامات مؤثری انجام بدهند که انجام خواهند داد./1400/

ارسال نظرات