۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۶۶۴۰۹

بیانیه رئیس مرکز خدمات حوزه‌ در پی اقدام مقتدرانه سپاه

بیانیه رئیس مرکز خدمات حوزه‌ در پی اقدام مقتدرانه سپاه
حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی در پیامی به مناسبت حمله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سرزمین های اشغالی از رهبر معظم انقلاب تمجید و راهبردهای ایشان را حاصل چنین قدرتی دانست.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدجمال الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیامی از اقدام نیروهای مسلح در حمله به سرزمین های اشغالی تمجید کرد.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
انا من المجرمین منتقمون
 
وعده صادقی که ملت بزرگ وصبور ایران اسلامی انتظارش را می کشید، تحقق یافت.
 
دشمن مست و مغرور صهیونیست، به گمان خود، با ترور و قتل عام هزاران کودک و زن و یا انفجار اماکن غیر نظامی، جنگ یکطرفه را به نفع خود به پایان برده است. او در خیال خام خود، انفعال حزب الله را در سر می پروراند غافل از آنکه کوثر وجودی حزب الله، هزاران نصرالله را در خود پرورانده وبرای نابودی اسرائیل، تربیت نموده است.
 
مرکز خدمات حوزه های علمیه استمرار انتقام تا محو اسرائیل را از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر فرماندهان رشید درخواست نموده و شادی خود را با حمایت جدی ازاین عزیزان، اعلام می نماید.
 
رهبر و قائد عظیم الشان انقلاب ما نیز بدانند ما جان خودرا برای تحقق منویات ایشان فدا نموده و همچنان با اقتدار پیرو فرامین رهبری می باشیم.
 
صبر ایشان را عین اقدام و اقدام ایشان را عین حکمت و حکمت ایشان را در مسیر عبودیت الی الله می دانیم.
 
ما بغضمان را در گلو نگهداشته ومشتمان راگره کرده و گوش بفرمان مولایمان می باشیم که با عزمی راسخ وبا اراده ای استوار، خیبری دیگر را رقم زنیم و فریاد بیاوریم که از شما به یک اشاره و از ما بسر دویدن.
 
سنصلی فی القدس ان شاءالله
سید جمال الدین میرمحمدی 
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
ارسال نظرات