۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۷۶۶۲۹۲
حجت الاسلام اهتمام خبر داد؛

اعزام مبلغ با هدف جهاد تبیین اندیشه مقاومت

اعزام مبلغ با هدف جهاد تبیین اندیشه مقاومت
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به رسالت فرهنگي، تبليغي و سياسي این معاونت در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و به منظور تبیین اندیشه مقاومت، اعزام مبلغ به سراسر استان اصفهان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام در گفت و گویی با بیان این که مهم ترین نیاز جبهه مقاومت در زمان کنونی افزایش امید و امیدآفرینی در جامعه است، اظهار داشت: این اعزام به مدت 5 روز  با محوریت جهاد تبیین و امید آفرینی ویژه مبلغان خواهر و برادر به سراسر استان اصفهان بوده و اتمام این برنامه مصادف با سالروز طوفان الاقصی است.

 وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند «سیّد مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت. خون شهید سید عباس موسوی بر زمین نماند، خون شهید سید حسن هم بر زمین نخواهد ماند.» گفت: یکی دیگر از اهداف این اعزام تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و مقابله با هجمه رسانه ای دشمنان بر جبهه مقاومت است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در این طرح برای 7 منطقه حاشیه نشین شهر اصفهان برنامه‌های ویژه‌ای توسط گروه های تبلیغی مانند نشست های بصیرتی، جلسات پرسش و پاسخ و... با همکاری پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی مستقر در این مناطق برنامه ریزی و در حال اجرا می باشد.

 

ارسال نظرات