۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۶۶۲۴۷
رئیس اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه:

برنامه ۱۳ قسمتی با موضوع ولایت فقیه در حال تولید است

برنامه ۱۳ قسمتی با موضوع ولایت فقیه در حال تولید است
حجت الاسلام لیراوی با بیان اینکه اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه به دنبال پژوهش و تولید کتب و مقالات در موضوعات مرتبط به رسانه است، از تولید یک اثر تخصصی و علمی در موضوع ولایت فقیه سخن گفت.

 به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام لیراوی مدیر اداره پژوهش های اسلامی رسانه در آیین افتتاحیه دانشکده دین و رسانه پیش از ظهور امروز با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان بیان داشت: در حال حاضر در جنگ رسانه ای و جنگ فیزیکی به صورت توأمان قرار گرفته ایم و جنگ رسانه ای به مراتب مهم تر از جنگ فیزیکی است.

وی با بیان اینکه اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه به نیروهای پژوهشگر دینی احتیاج دارد، افزود: 30 سال از تأسیس این اداره گذشته و نیروهای زیادی جذب شدند و زمان بازنشستگی پژوهشگرهای این اداره فرارسیده است.

حجت الاسلام لیروای گفت: دفتر پژوهش های دینی اداره کل شامل 5 گروه پژوهشی شامل گروه مناسبت ها و تاریخ، گروه فقه و اخلاق، گروه غرب پژوهی و تحلیل و رصد و جریان های جهانی اسلام بوده است. مجلات علمی مختلفی خروجی این گروه ها است و مقالاتی در نقد تفکر غرب نیز ترجمه می شود.

وی با اشاره به تولید کتب در گروه های پژوهشی به تولید برنامه های تلویزیونی در اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه اشاره کرد و افزود: به دنبال تولید آثار الگو، کارهایی که در شبکه های سراسری و استانی در موضوعات دینی تولید نمی شوند هستیم از این یک اثر در بحث ولایت فقیه را در 13 قسمت پژوهش کردیم که سه قسمت در حال تولید است و در رسانه ملی پخش خواهد شد.

رئیس اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در پایان با دعوت از دانشجویان دانشکده دین و رسانه جهت همکاری های پژوهشی توصیه کرد که از دوران تحصیل خود نهایت استفاده را برده و به رسانه مسلط شوند.

ارسال نظرات