۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۷۶۵۷۳۲
امام جمعه بروجرد:

ایمان راسخ و ایثار رزمندگان سبب پیروزی در جنگ تحمیلی شد

ایمان راسخ و ایثار رزمندگان سبب پیروزی در جنگ تحمیلی شد
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ایثار، مقاومت و ازخودگذشتی رزمندگان در جنگ تحمیلی گفت: ایمان راسخ و ایثار رزمندگان سبب پیروزی در جنگ تحمیلی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امروز در برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس دانشگاه آیت الله بروجردی(ره) گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای همه نسل‌ها است.

امام جمعه بروجرد با گرامیداشت نام و یاد شهدا افزود: برگزاری یادواره‌ها فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی به نقش اخلاق و اعتقاد در پیروزی‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اخلاق زاییده اعتقاد است و این اعتقاد عمیق رزمندگان بود که باعث می‌شد در هر شرایطی اصول اخلاقی را رعایت کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه جنگ ما نه تنها یک جنگ نظامی، بلکه یک جنگ جهادی با حضور فرماندهان انقلابی بود، عنوان داشت: رزمندگان با توکل به خدا، ایمان راسخ، ایثار و مقاومت دشمن را با دست خالی شکست دادند.

وی همچنین به نقش وحدت و همبستگی در میان نیروهای رزمنده اشاره کرد و گفت: در دوران جنگ، قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران با رعایت اخلاق و همراه با وحدت و همبستگی در جبهه‌ها به منصه ظهور رسید.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: همین اخلاق و ایمان بود که سبب شد شکست‌های پی‌در‌پی دشمنان رقم بخورد.

وی همچنین به شکست رژیم صهیونیستی در برابر گروه معتقد و مومن حزب‌الله لبنان اشاره کرده و گفت: این رژیم حتما نابود خواهد شد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: از دانشجویان و استادان درخواست می شود تا با مطالعه بیشتر در این زمینه، به درک عمیق‌تری از مقاومت و مبارزه با دشمنان دست یابند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات