۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۶۵۳۲۲

جشن پرنشاط «جان جهان» همزمان با هفته وحدت در بام تهران

جشن پرنشاط «جان جهان» همزمان با هفته وحدت در بام تهران
جشن پرنشاط "جان جهان" در هفته وحدت به مدت چهار شب (۲۸ تا ۳۱ شهریور ازساعت ۱۸) در بام تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با ایام هفته وحدت و فرارسیدن میلاد پر خیر برکت رحمة للعالمین حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق جشن بزرگ"جان جهان" از سوی مجموعه توچال برگزار می شود. 

با توجه به اهميت‌ وحدت‌ بين‌ مسلمين؛ جشن "جان جهان" با هدف ترویج معارف نبوی، تقویت همبستگی اجتماعی، تحکیم اخوت و برادری مسلمان شیعه و اهل سنت و همچنین ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین عموم مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان برنامه ریزی شده است. 

تقویت بنیان خانواده به عنوان کانون آرامش بخش و حضور کودکان و نوجوانان در کنار دیگر اعضای خانواده برای بزرگداشت اعیاد و مناسبت های دینی مهم ترین هدف برگزاری جشن هفته وحدت در مجموعه تفریحی ورزشی توچال است. 

برپایی غرفه متنوع کودک و نوجوان، اجرای گروه های هنری بصورت زنده(گروه تسنیم و نجم الثاقب)، اهدای جوایز نفیس، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با محوریت والدین در کنار فرزندان از جمله برنامه های محوری این جشن خواهد بود. 
 
دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول، فرصت بسیار ارزشمند و مغتنمی است که برادران شیعه و سنی در فضایی آکنده از صمیمیت و همدلی برای تحقق بسترهای تقویت و تعمیق وحدت و تقریب مذاهب اسلامی برنامه های فرهنگی هنری بسیار خوبی را برگزار می کنند که خوشبختانه برای دومین سال متوالی نیز این جشن در فضای باز ایستگاه یک مجموعه گردشگری توچال(بام تهران) از (28 لغایت 31 شهریور) رأس ساعت 18 برنامه ریزی شده است. 

گفتنی است، "جان جهان" برگرفته از القاب حضرت محمد(ص) رحمة للعالمین است که وجود مبارک پیامبر منشاء رحمت، مهربانی، صلح، دوستی و عطوفت برای همه انسان ها می باشد.

ارسال نظرات