۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۷۶۴۳۶۵
حجت الاسلام والمسلمین محمودی در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

دولت چهاردهم توصیه‌های رهبر انقلاب را نصب العین خود قرار دهد/ لزوم به کار گیری جوانان مؤمن و متعهد

دولت چهاردهم توصیه‌های رهبر انقلاب را نصب العین خود قرار دهد/ لزوم به کار گیری جوانان مؤمن و متعهد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با بیان اینکه امیدواریم دولت چهاردهم توصیه های رهبر انقلاب را نصب العین خود قرار دهد، تصریح کرد: هر زمانی که مسؤولان گرفتار سلایق سیاسی و جناحی شدند و نظرات خود را به مردم تحمیل کردند، جامعه دچار مشکلات عدیده ای در مدیریت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با برشمردن نکات مهم رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت چهاردهم، گفت: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دین و اسلام است و از سوی دیگر حضور، پیشتیبانی و رأی مردم در تقویت حاکمیت اسلامی تأثیرگذار است، از این رو باید تمام شئون انقلاب اسلامی در چارچوپ اصل اسلام و مبانی دینی ترسیم و حقوق و جایگاه مردم در آن دیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی اظهار کرد: هر زمانی که مسؤولان گرفتار سلایق مختلف سیاسی و جناحی شدند و نظرات خود را به مردم تحمیل کردند جامعه دچار مشکلات عدیده ای در مدیریت شده است، بنابراین رهبر معظم انقلاب بارها به دولت های مختلف به ویژه دولت آقای پزشکیان توصیه کردند که براساس مبانی عقلانی و خردمندانه فعالیت های اجرایی کشور را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه انتظارات جدی از دولت پزشکیان وجود دارد، تصریح کرد: باید دولتمردان توجه ویژه ای به معیشت و نیازهای مردم در حوزه اقتصادی داشته باشند و آقای رئیس جمهور وعده هایی را که داده جامه عمل بپوشاند و از چارچوب های مبانی دینی و خردمندانه خارج نشود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران اظهار کرد: در هر دوره ای که دولتمردان عقلانی عمل کردند و از نظرات کارشناسان در بخش های مختلف بهره گرفتند، توانستند افکار عمومی جامعه را همراه خود کنند و موفق تر و بهتر عمل کردند و امیدواریم دولت چهاردهم توصیه های رهبر انقلاب را نصب العین خود قرار دهد و موفق عمل کند.

وی بر ضرورت به کارگیری نیروهای متعهد، جوان و مؤمن در بخش های مختلف دولت تأکید کرد و افزود: باید ظرفیت نیروهای کارآمد، متخصص و جوان در حوزه مدیریت و فعالیت های اجرایی در بخش های مختلف دولت چهاردهم استفاده شود تا مدیران کارآمد برای آینده کشور رشد و پرورش پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی نیروهای کارآمد جوان را سرمایه بزرگی برای کشور دانست و ابراز کرد: نشاط و روحیه جوانان به گونه ای است که می تواند روند کارها را تسریع ببخشد و فعالیت های اجرایی را چند گام جلوتر ببرد، ضمن اینکه باید تجربه مدیریت بزرگترها در کنار نیروهای جوان قرار گیرد تا اینکه جوانان و مدیران آینده توسط دولتمردان رشد و پرورش پیدا کنند.

ارسال نظرات