۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۶۳۹۰۱

آمادگی ارتش برای جابجایی زائران اربعین از راه هوایی

آمادگی ارتش برای جابجایی زائران اربعین از راه هوایی
فرمانده نیروی هوایی ارتش از آمادگی کامل این نیرو برای جابجایی زائران از طریق هوایی خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش از برپایی موکب نهاجا در مرز مهران بازدید کردند.

وی در این بازدید با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش با همه امکانات اعم از ایستگاه‌های صلواتی، اسکان و تغذیه در خدمت زائران است، گفت: در این موکب تمام امکانات غذایی و رفاهی برای زائران مهیاست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به ارائه خدمات دارویی و درمانی در مرز مهران افزود: بیمارستان 32 تختخوابی با تمام امکانات شامل (کلینیک دندانپزشکی، اتاق ریکاوری، رادیولوژی، داروخانه، عکس برداری و غیره) راه‌اندازی شده و به صورت 24 ساعته فعال است.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی برای جابجایی زائران از طریق هوایی آمادگی کامل دارد، افزود: نیروی هوایی ارتش پل ارتباطی بین ایلام و تهران است و در مواقع ضروری، هواپیما‌های این یگان برای انتقال اضطراری زائران و مصدومان آماده خدمت‌رسانی هستند.

امیر واحدی در پایان با بیان اینکه نیروی هوایی در تمام زمینه‌ها همانند دوران دفاع مقدس همواره پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: اکنون نیز نیروی هوایی ارتش به صورت داوطلبانه و با همه ظرفیت خود به زائران حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

ارسال نظرات