۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۷۶۳۰۵
استاندار قم:

تهیه فیلم‌نامه و آثار مکتوب از زندگی‌نامه شهدا، فرهنگ جهاد را در جامعه نهادینه می‌کند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم بر ثبت و ضبط آثار و زندگی‌نامه شهدا تأکید کرد و گفت: با تهیه هنرمندانه فیلم‌نامه‌ها و آثار مکتوب فاخر و در شأن شهدا می‌توانیم از ظرفیت معنوی نهفته در زندگی بابرکت این بزرگان بهره‌مند شویم.
آعاز مرحله آزمايشي صدور کارت ملي هوشمند - محمد حسين موسي پور استاندار قم


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در دیدار خانواده شهدا و جانبازان در سخنانی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری مجاهدان راه حق است و همه باید قدردان شهدای گرانقدر و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باشیم.

وی بر ثبت و ضبط آثار و زندگی‌نامه شهدا تأکید کرد و گفت: با تهیه هنرمندانه فیلم‌نامه‌ها و آثار مکتوب فاخر و در شأن شهدا می‌توانیم از ظرفیت معنوی نهفته در زندگی بابرکت این بزرگان بهره‌مند شویم.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری نهادهای ذی‌ربط همچون حوزه هنری و صداو سیما می‌تواند با تهیه آثار دیداری و شنیداری و استفاده از هنرمندان توانمند، فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه و در میان نسل جوان نهادینه سازد.

وی همچنین تصریح کرد: اختصاص یک برنامه ثابت از شبکه سیمای استانی و پرداختن به زندگی‌نامه و اندیشه‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نیز در گسترش آموزه‌های اسلامی و انقلابی در جامعه نقش بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام موسی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه والای جهاد و جانبازی در راه خداوند خاطرنشان کرد: مقام جانبازان بی‌تردید کمتر از شهدا نیست و این عزیزان که در راه شهدا گام برداشتند از اجر و فضیلت بسیار برخوردارند.

استاندار قم اظهار داشت: نهادهای ذی‌ربط باید ایثارگری همسران جانبازان که آگاهانه و در جهت کسب رضای پروردگار این مسیر بالنده را برای زندگی خود انتخاب کردند، شناسایی و ایشان را مورد تجلیل قرار دهند. /916/د102/ع

ارسال نظرات