۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۷۶۲۶۲۴
کوثری در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

ترس از سقوط؛ دلیل دیوانگی های نتانیاهو/ پاسخی قاطع به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد

ترس از سقوط؛ دلیل دیوانگی های نتانیاهو/ پاسخی قاطع به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ترور شهید هنیه را به دلیل ترس رژیم صهیونیستی و نتانیاهو از سقوط عنوان کرد و گفت: این‌ها با این ترور‌ها سعی می‌کنند خود را از غرق شدن نجات دهند.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا رژیم اشغالگر قدس را به معنای واقعی مستأصل توصیف کرد و گفت: این رژیم جنایتکار به هیچ کدام از اهداف اعلامی خود در پانزده مهر سال گذشته نرسیده است؛ بنابراین در دنیا مفتضح شده و شکست خورده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دلیل ترور‌های مذبوحانه در کشورهای مختلف به وسیله رژیم غاصب صهیونیستی را همین شکست‌های پی در پی توصیف کرد و افزود: یکی دیگر از دلایل گستاخی‌های بیشتر این رژیم، تشویق‌ها و حمایت‌های استکبار جهانی و جرأت دادن آن‌ها به این رژیم است.

وی هر دو مورد در حرکت‌های جسورانه رژیم صهیونیستی را به دلیل ترس نتانیاهو و رژیم اشغالگر قدس از سقوط عنوان کرد و گفت: کسی که در حال غرق و سقوط است دست به هر کاری می‌زند؛ در این مسیر حتی به نزدیکترین اطرافیان خود نیز رحم نمی‌کند.

کوثری با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است، تصریح کرد: نتانیاهو به دنبال این است تا جوابی برای مردم سرزمین‌های اشغالی داشته باشد؛ اگر هیچ جوابی در توجیه جنایات خود نداشته باشد باید کنار برود و اگر کنار برود مرگش بسیار نزدیکتر می‌شود، بنابراین دست به چنین اعمالی می‌زند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی باید بداند که رزمندگان حزب الله در لبنان، مجاهدین عراقی یا مسئولان ایرانی و مردم ایران به جنایات این رژیم بی‌تفاوت نیستند و به حتم، پاسخی قاطع به آن‌ها خواهند داد.

وی درباره نحوه پاسخگویی جمهوری اسلامی به ترور هنیه در ایران تصریح کرد: روش و شکل را نمی‌توان گفت؛ درباره زمان نیز نمی‌توانیم حرفی بزنیم اما به قطع و یقین اقدامی بسیار سنگین و با صلابت بر علیه این جرثومه فساد انجام خواهد شد.

ارسال نظرات