۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۶۲۶۰۳

پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات در پی شهادت اسماعیل هنیه

پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات در پی شهادت اسماعیل هنیه
رئیس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت که او ثمره سال‌ها مجاهدت خالصانه خود را از خداوند دریافت کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور رئیس دستگاه دیپلماسی فرهنگی کشور با صدور پیامی، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است: 

 ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أموتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون 

انالله و انا الیه راجعون 

شهادت جانسوز و مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، دلدادگان گفتمان مقاومت در سرتاسر جهان را متاثر و خشمگین ساخت. 

شهید اسماعیل هنیه که ده‌ها شهید از خاندان خود از جمله فرزندان و نوه‌هایش را تقدیم آرمان فلسطین و مقاومت کرده بود، خود نیز به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در مسیر آزادی قدس شریف رسید و ثمره سال‌ها مجاهدت خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت کرد.  

قطعاً جبهه مقاومت در گرفتن انتقام خون شهید اسماعیل هنیه درنگ نخواهد کرد. خون پاک شهید اسماعیل هنیه همانند دیگر رهبران شهید و فقید مقاومت، عزم منادیان بی‌شمار آزادی قدس شریف در سرتاسر جهان را در ادامه این مسیر نورانی، جزم خواهد کرد.  

شهادت اسماعیل هنیه را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، ملت غیور فلسطین، امت اسلام و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان، همنشینی با رهبران شهید مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید سید عباس موسوی، شهید ابومهدی المهندس، شهید عماد مغنیه را برای این شهید بزرگوار مسئلت می‌نمایم. 

محمدمهدی ایمانی‌پور 

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

ارسال نظرات