۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۷۶۲۵۰۳

سومین اجلاسیه مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی آغاز به کار کرد

سومین اجلاسیه مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی آغاز به کار کرد
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی، وظیفه هدایت و راهنمایی جامعه هدف را رسالت طلبگی دانست و دانش و رشد علمی را لازمه هدایت صحیح اجتماعی خواند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در سومین اجلاسیه مدیران و مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی که در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد مقدس برگزار می‌شود، گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری برگ زرینی بر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی بود و امیدواریم با انتخاب نیروهای انقلابی و مومن پیشرفت کشور با سرعت بیشتری ادامه یابد.
 
وی افزود: بنا بر توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه برای موفقیت رییس‌جمهور کمک می‌کنیم و این هم‌یاری جزو وظایف روشن در دوره جدید شروع به کار دولت چهاردهم است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی برپایی این اجلاسیه را گامی برای افزایش دانش و گسترش و تبادل تجربیات مدعوین و حاضران دانست و بر آموزش را رمز پویایی و روز آمد شدن دانش کارکنان برشمرد.
 
گفتنی است، سومین اجلاسیه مدیران و مسئولان حوزه های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی به مدت ۳ روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود؛ مسائل مهم کشور، آشنایی با راهبردها و مسائل مهم کشاورزی کشور، تقدیر از مسئولان حوزه‌ و دفاتر  نمایندگی ولی فقیه دارای عملکرد برتر بر اساس برنامه‌ های ابلاغی سال ۱۴۰۲ از مهم ترین محور های این اجلاسیه است.
ارسال نظرات