۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۷۶۲۰۹۵

دیدار مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی با حجت الاسلام مطهری اصل

دیدار مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی با حجت الاسلام مطهری اصل
مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی با حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی با حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل، نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل امام جمعه تبریز در این دیدار با اشاره اسامی سوره های قرآن که بنام موجودات زنده در خلقت و حیوانات هست و روایات متعدد از ائمه معصومین علیهم السلام در این زمینه، افزود: آگاهی بخشی به جامعه و افزایش دانش عمومی در برابر محیط زیست بخشی از وظایف نهادهای اطلاع رسانی و فرهنگی است و باید محتواهای آموزشی در این زمینه تولید شود.

وی اکتشافات و استخراج معادن را مورد اشاره قرارداد و گفت: استفاده از مواهب خدادادی ضرورتی انکار ناپذیر است اما در این میان اهتمام به حفظ محیط زیست هم بسیار حائز اهمیت و معدن کاران و حافظان منابع طبیعی باید همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تریبون نماز جمعه هم در ارتقا آگاهی عمومی در زمینه محیط زیست بسیار موثر است بیان کرد: فعالان محیط زیست و مدیران ارشد استان در این حوزه دغدغه های خود را با مردم درمیان بگذارند و آنها را برای همراهی بیشتر بسیج کنند.

در این دیدار مدیران محیط زیست استان با تشریح عملکرد این سازمان و ارائه گزارش از بخش های مختلف نکته نظراتی برای اثرگذاری و حفاظت از محیط زیست در استان داشتند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات