۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۶۲۰۲۸

دستگیری ۵۸۷ سارق طی ۳ روز/ اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت

دستگیری ۵۸۷ سارق طی ۳ روز/ اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مبارزه با سارقان اماکن در کشور خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان در این رابطه بیش از ۸۳۰ فقره سرقت کشف شده است.

سرهنگ محمدرضا اکبری؛ معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا اظهار کرد: مرحله اول طرح مبارزه با سارقان اماکن (خصوصی و دولتی) در اواخر تیرماه سال جاری به‌مدت 3 روز در استان‌های سراسر کشور با محوریت پلیس آگاهی اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان اماکن به‌صورت کاملاً متمرکز در سطح کشور انجام شد، افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و اقدامات پلیسی حدود 587 نفر سارق شناسایی و دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام‌شده توسط کارآگاهان، سارقان به بیش از 830 فقره سرقت در این خصوص اعتراف کردند که متهمان دستگیرشده ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری 37 مالخر در این رابطه خبر داد و گفت: پلیس با کسانی که اقدام به فروش اموال مشکوک می‌کنند، قاطعانه برخورد می‌کند و به‌هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد.

اکبری خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از وقوع سرقت از اماکن خصوص و دولتی نکات بسیار زیادی وجود دارد که صاحبان آن می‌توانند تجهیز ایمنی ساختمان مانند دزدگیر، دوربین‌های مداربسته، رعایت اصول ساخت همانند راه‌های ورودی مکان و همچنین توجه به هشدارهای پلیس در این زمینه را مد نظر قرار دهند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: دستگیری سرقت سارق
ارسال نظرات