۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۶۱۸۹۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شهید آیت الله رئیسی با قلب، زبان و عملکردش دین خدا را یاری کرد

شهید آیت الله رئیسی با قلب، زبان و عملکردش دین خدا را یاری کرد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بدون اغراق می گویم، شهید آیت الله رئیسی یکی از مصادیق جمله نامه ۵٣ بود که با قلب و زبان و عملکردش دین خدا را یاری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی جمعه شب بعد از اقامه نماز مغربین در منزل شهید آیت الله رئیسی با تسلیت ایام محرم، گفت: ایمان به سنت‌های خداوند و تسلیم بودن در برابر مقام معظم رهبری دو ویژگی ممتاز شهید آیت الله رئیسی بود.

وی با اشاره به اینکه در دعای افتتاح از خداوند می‌خواهیم در زمان ظهور سرباز عادی امام زمان نباشیم، افزود: از خدا می‌خواهیم در دولت مهدوی ما از داعیان الی الله باشیم و جزو رهبران و سرلشکران امام زمان (عج) باشیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه قلب و زبان و عمل سرلشکر امام زمان (عج) باید در خدمت دین و یاری کننده دین خدا باشد، اظهار داشت: بدون اغراق باید بگویم شهید آیت الله رئیسی یکی از مصادیق جمله نامه ۵٣ بود که با قلب و زبان و عملکردش دین خدا را یاری کرد.

وی با بیان اینکه پوتین رئیس جمهور روسیه در بدرقه آیت الله رئیسی از ایشان به عنوان یک رئیس جمهور قدرتمند نام برد، یادآورشد: یکی از وزرای همراه آیت الله رئیسی گفت، من شهادت می‌دهم شهید آیت الله رئیسی مومن به سنت‌های خدا بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: نرم افزار شهید رئیسی نماز شب ایشان بود و از این رفتار و عملکرد شهید آیت الله رئیسی باید درس بگیریم که حتی در هواپیما هم نماز شب او ترک نشد.

وی تسلیم بودن نسبت به رهبر معظم انقلاب را یکی دیگر از ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی دانست و گفت: این آیه صلوات «وَیُسَلِّمُوا تَسْلِیمًا» یعنی اوج اسلام تسلیم است و شهید عزیزمان آیت الله رئیسی نسبت به رهبر انقلاب چنین حالتی داشت، لذا باید نسبت به امام زمان (عج) نیز اینگونه باشیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات