۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۷۶۱۷۶۰

مراسم عزاداری ظهر عاشورا در بیوت مراجع تقلید برگزار شد

مراسم عزاداری ظهر عاشورا در بیوت مراجع تقلید برگزار شد
مراسم عزاداری ظهر عاشورای حسینی با حضور، طلاب، علما و اقشار مختلف مردم در بیوت مراجع تقلید برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم سوگواری و عزاداری در روز عاشورای حسینی با حضور مراجع عظام تقلید و مردم عزادار شهر قم در بیوت و دفاتر مراجع تقلید برگزار شد.
 
مراسم عزاداری ظهر عاشورا در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم
 
مراسم عزاداری روز عاشورا در دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور علما، نمایندگان بیوت و جمع کثیری از مردم عزادار برگزار شد. 
 
این مراسم از ساعت ۹:۱۵ صبح امروز آغاز شده و طبق برنامه اعلام شده تلاوت قرآن توسط حجت‌الاسلام خانی، قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام حسینی سرشت، ذکر مصیبت توسط سید احمد شمس و عباس حیدرزاده و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی و آیت الله میرباقری انجام کرفت.
 
مراسم سوگواری ظهر عاشورا در دفتر آیت الله نوری همدانی برگزار شد
 
عزاداری ظهر عاشورا در بیوت مراجع تقلید برگزار شد
 
به مناسبت روز عاشورای حسینی جمع کثیری از عزاداران در دفتر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی حضور یافته و در کنار این مرجع تقلید به عزاداری پرداختند.
 
همچنین مراسم سوگواری و عزاداری عاشورای حسینی در بیوت حضرات آیات مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و جوادی آملی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد به سخنرانی پرداخت و آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین و علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب نیز حضور داشتند.
 
مراسم عزاداری روز عاشورا در دفتر آیت الله سبحانی برگزار شد
 
عزاداری ظهر عاشورا در بیوت مراجع تقلید برگزار شد
 
مجلس عزاداری حضرت سیدالشهدا و یاران باوفای ایشان پیش از ظهر امروز در دفتر حضرت آیت الله سبحانی همزمان با روز عاشورای حسینی در حضور این مرجع تقلید برگزار شد.
 
در این مراسم سخنرانان به تبیین سیره حسینی پرداختند و بسیاری از اساتید حوزه علمیه، مسؤولین استانی قم و عموم مردم حضور داشتند.
 
در مراسم دفتر حضرت آیت الله سبحانی همچنین آیات سیفی مازندرانی، محسن فقیهی و سیدجواد شهرستانی حضور داشتند. علی لاریجانی مشاور رهبر معظم انقلاب نیز در این مراسم حضور داشت.
 
همچنین مراسم عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین در بیوت حضرات آیات مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و جوادی آملی برپا شد.
ارسال نظرات