۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۶۱۵۸۷
امام جمعه موقت کاشان:

دشمنان اسلام و نظام هیچگاه ساکت نبوده و دست از توطئه بر نداشته اند

دشمنان اسلام و نظام هیچگاه ساکت نبوده و دست از توطئه بر نداشته اند
اصفهان –حجت الاسلام اسلامی تبارگفت: دشمنان اسلام و نظام هیچگاه ساکت نمی‌نشینند و دست از توطئه بر نمی‌دارند و از هر طریقی که بتوانند از ضربه زدن به اسلام کوتاهی نمی‌کنند تا نور دین خدا را خاموش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در جلسه تفسیر آیه ۴۶ سوره مبارکه حضرت ابراهیم که در مسجد آیت الله رضوی کاشان برگزار شد، گفت: برخی برای به زمین زدن دین خدا، مکر و حیله کردند و از هیچ توطئه‌ای کوتاهی نکرده و از همه توان خود برای نابودی دین خدا استفاده کردند.

وی افزود: دشمنان اسلام هیچگاه ساکت نمی‌نشینند و دست از توطئه بر نداشته و از هر طریقی که بتوانند از ضربه زدن به اسلام کوتاهی نمی‌کنند تا نور دین خدا را خاموش کنند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید، همه توطئه‌های دشمنان اسلام یکی بعد از دیگری نقش برآب می‌شود چرا که خداوند از همه توطئه‌های دشمنان اسلام آگاه است و اطلاع دارد.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه خداوند از ریز برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام آگاه است و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند ادامه داد: آگاهی از توطئه‌های دشمن سبب خواهد شد به راحتی حتی بزرگترین توطئه‌های دشمن که توان متلاشی کردن کوه‌ها را هم داشته باشد خنثی شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه توطئه‌های دشمن به هر شکل و در هر سطحی که باشد خداوند از آن آگاه است و آن را خنثی می‌کند گفت: خداوند از توطئه گران برعلیه دین و حق به شدت انتقام می‌گیرد.

وی ادامه داد: خداوند اجازه نمی‌دهد توطئه دشمن به هدف برسد و آن را خنثی می‌کند، از این رو در طول تاریخ توطئه‌های دشمنان پیامبران که با هدف خاموش کردن نور توحید و نابودی رسالت پیامبران طراحی شده بود را خنثی می‌کند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه امروز نیز آمریکا اعتراف کرده است بالاترین سطح تحریم را برعلیه ملت ایران به کار برده است، افزود: آمریکا با اعمال تحریرم هرچند به اقتصاد کشور ضربه زده و مشکلات اقتصادی را به وجود آورده است، اما نتوانسته به اهداف خود که نابودی نظام اسلامی ایران بوده برسد و شکست خورده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: در طول تاریخ بسیاری از دشمنان برای نابودی اسلام و نظام توطئه کردند که جزای اعمال آن در روز قیامت محفوظ و توطئه‌های آنها نیز خنثی شده است و حتی گاهی مکر و توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران به خودشان برگشته است.

وی یادآور شد: دشمنان امیرمومنان (ع) خیلی تلاش کردند تا نام حضرت محو کنند و دوست و دشمن برای مخفی کردن فضائل حضرت تلاش کردند، اما موفق نشدند و امروز دنیا سرشار از فضائل امیرمومنان (ع) است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات