۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۷۶۱۴۶۳

ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه کاشان به نام شهید رئیسی مزین شد

ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه کاشان به نام شهید رئیسی مزین شد
اصفهان – با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه کاشان بنام شهید خدمت آیت الله رئیسی نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در آیین نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی گفت: ابتکار رئیس دانشگاه کاشان در نامگذاری ساختمان مرکزی این دانشگاه به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی قابل تقدیر و تجلیل است.

وی افزود: نام و یاد رئیس جمهور خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با توجه به بیانات و رضایت و تعریف‌هایی که رهبر معظم انقلاب از ایشان داشتند، برای همیشه باید ثبت و ضبط و ماندگار بماند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: یکی از راه‌های ماندگاری این است که در مراکز علمی و مکان‌های دیگر نمادی از شهید والامقام آیت الله رئیسی باید در معرض دید باشد تا یاد و نام ایشان در اذهان باقی و جاودان بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روش و منش شهید رئیسی می‌تواند به عنوان الگو و سرمشق برای همگان باشد، اظهار امیدواری کرد نام این ساختمان به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی حسنه باشد و روح بلند این شهید والا مقام و سه شهید گمنام این دانشگاه در همه امور دانشگاه حاکم و کمک حال دانشجویان و اساتید و کارمندان باشد.

عباس کتابی رئیس دانشگاه کاشان نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و خدمات ارزنده ایشان هدف از نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی را به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی را پاسداشت خدمات و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام دانست و افزود: طی مدت سه سال خدمت آیت الله رئیسی و دولت ایشان در سراسر کشور خدمات ارزنده‌ای انجام شده است که باید تلاش کرد تا یاد و خاطر ایشان در اذهان باقی بماند.

وی خدمت بی منت، خستگی ناپذیری و روحیه جهادی را از جمله خصوصیات و ویژگی‌های شهید جمهور دانست و ابراز امیدواری کرد با نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی، که محل فعالیت‌های ستادی دانشگاه است، به نام شهید آیت الله رئیسی بتوانیم پیرو راه سید الشهدای خدمت باشیم و رفتار ایشان را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده و به طور حتم زنده نگه داشتن نام این شهید عزیز باعث خیر و برکت در فعالیت‌های دانشگاه خواهد شد.

لازم به ذکر است در آستانه اربعین شهدای خدمت، سازمان مرکزی دانشگاه کاشان بر اساس مصوبه هیات رئیسه و شورای دانشگاه به نام شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی مزین شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات