۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۶۱۲۵۸
حجت‌الاسلام گرجیان در گفت‌وگو با رسا تشریح کرد؛

نقش مهم رهبر انقلاب در عبور از بحران‌ها/ نظام اسلامی با تغییر یک فرد از مسیر خارج نمی‌شود

نقش مهم رهبر انقلاب در عبور از بحران‌ها/ نظام اسلامی با تغییر یک فرد از مسیر خارج نمی‌شود
عضو هیأت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم (ع) با اشاره به اینکه رئیس جمهور جدید دیروز در حرم امام خمینی (ره) خود را مطیع رهبر معظم انقلاب عنوان کرد، گفت: دشمنان در خیال واهی خود انتظار داشتند با تغییر یک فرد، نظام دچار مشکل شود.

حجت‌الاسلام محمدمهدی گرجیان از اعضای هیأت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با بیان وقایع روزگار شهادت آقایان رجایی و باهنر و واقعه شهادت 72 تن حزب جمهوری، گفت: دشمنان در آن زمان به فکر از بین رفتن نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که با تدابیر حضرت امام خمینی (ره) هیچ مشکلی پیش نیامد.

عضو هیأت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم (ع) تصریح کرد: دوباره تاریخ تکرار شد و با شهادت آیت‌الله رئیسی و وزیر امور خارجه نیز انقلاب با چالش جدی روبرو نشد؛ این بار رهبر معظم انقلاب با رهبری خردمندانه و هوشمندانه خود مسائل را سامان دادند.

حضور پرشور مردم در انتخابات؛ خنثی کننده نقشه های دشمنان

وی با تأکید بر اینکه دشمن تمام توان خود را برای فشار به مردم به منظور شرکت نکردن در انتخابات به کار بسته بود گفت: پنجاه درصد در این شرایط جمعیت بسیار خوبی است؛ این در حالی است که در بسیاری از کشورها سی، بیست یا حتی درصد کمتری از مردم در انتخابات شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام گرجیان سخنان پزشکیان در حرم مطهر امام راحل را مد نظر قرار داد و ابراز داشت: رئیس جمهور گفت «من پایبند به تمام فرامین رهبری و خط امام خمینی (ره) و پاسدار خون شهدا هستم». دشمن خیال می‌کرد با تغییر یک فرد، در داخل نظام مشکل ایجاد می‌شود.

عضو هیأت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقرالعلوم (ع) به جلسه مشترک آقایان جلیلی و پزشکیان بعد از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: آقای جلیلی آمادگی کامل خود را برای کمک به آقای پزشکیان اعلام کرده است. آقای پزشکیان هم از این پیشنهاد کمال تشکر را داشته است؛ سیاستمداران ما تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) هستند و اینطور نیست که با تغییر افراد، نظام کشور دچار مشکل شود و امیدواریم که انسجام ملی بیشتر از پیش باشد.

دولت جدید راه شهید رئیسی را ادامه دهد/ دیدار جلیلی با پزشکیان پیامی بین المللی برای دشمنان دارد

وی بصیرت مردم و جلوداری مردم در مقایسه با مسئولان را ستود و اظهار داشت: بصیرت مردم نعمتی الهی است؛ مردم دشمن را خوب می‌شناسند؛ این مردم در جنگ تحمیلی و پس از آن ثابت کردند که در بحران‌ها با هم همدل هستند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان با ایجاد شکاف در آنان سود برند.

حجت‌الاسلام گرجیان مردم را دلسوز نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا ارزیابی کرد و گفت: گاهی اختلاف سلیقه پیش می‌آید اما همه در درون نظام و انقلاب هستیم و باید از مردم تشکر کنیم؛ این تشکر باید در عرصه‌های اقتصاد، سیاست، فرهنگ، دیانت و بین‌الملل به صورت عملی باشد.

عضو هیأت علمی گروه فلسفه و کلام دانشگاه باقر العلوم (ع) در پایان ابراز داشت: حرکت شهید رئیسی و تیمش که مورد تقدیر رهبری و نظام بود و مردم نشان دادند که در عرصه‌های مختلف طرفدار این فعالیت‌ها و سیاست‌ها بودند باید ادامه پیدا کند؛ نشست مشترک بین آقایان پزشکیان و جلیلی پیامی بین‌المللی برای دشمنان این نظام داشت که در این کشور سیاستمداران در عرصه رقابت سخت رقیب هستند و در عرصه رفاقت هم سخت رفیق هستند.

ارسال نظرات