۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۶۱۱۱۳
سخنگوی ستاد انتخابات:

شاهد افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات هستیم

شاهد افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات هستیم
سخنگوی ستاد انتخابات تصریح کرد: براساس گزارش دریافتی شاهد افزایش مشارکت در مقایسه با دور اول انتخابات در همین ساعت هستیم و امیدوارم این مشارکت ادامه یابد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور ظهر امروز جمعه پانزدهم تیر ماه در جمع خبرنگاران، گفت: فرایند اخذ به صورت روان در تمامی شعب که  ۵۹ هزار شعبه در سراسر کشور است از ساعت ۸ آغاز شده است و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.

وی افزود : پس از ساعت ۱۸ با تشخیص وزیر محترم کشور این زمان قابلیت تمدید دارد و ستاد انتخابات کشور از مردم شریف ایران به جهت حضور در پای صندوق‌های رای در ساعات اولیه و مدیریت زمانی که انجام گرفته است که موجب یاری همکاران ما در شعب اخترک شده است، تشکر می‌ کند.

اسلامی تاکید کرد: بر اساس گزارش دریافتی شاهد افزایش مشارکت در مقایسه با دور اول انتخابات در همین ساعت هستیم و امیدوارم این مشارکت ادامه یابد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با قرائت اطلاعیه شماره ۱۴ گفت: بر اساس اطلاعیه  شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور، به آگاهی نمایندگان محترم در شعب اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌رساند.

وی در ادامه گفت: نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای حق تبلیغ علیه هیچ کدام از نامزدها و دخالت در کار هیأت های اخذ رای و بازرسان شورای نگهبان ندارند و در صورت تخلف از حوزه اخذ رای اخراج می‌گردند.

وی‌ در پایان گفت: تشخیص تبلیغ با هیئت‌های اجرایی است.

ارسال نظرات