۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۶۰۶۹۶

محرومیت زدایی خادمیاران رضوی از احسان‌جویان آران و بیدگلی

محرومیت زدایی خادمیاران رضوی از احسان‌جویان آران و بیدگلی
اصفهان - خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با مشارکت خیران و هزینه چهار میلیارد و ۶۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار ریالی از خانواده‌های احسان پذیر محرومیت زدایی و از مشکلات آنها گره گشایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عباس آذرباد دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ۲ میلیارد و ۶۳۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال از کل هزینه مربوط هزینه‌های مصداق اطعام روز عید غدیر با مساعدت خیران و مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس، یک میلیارد و ۷۱ میلیون ریال مصداق توزیع گوشت قربانی و ۹۵۴ میلیون و ۵۵۰ میلیون ریال آن نیز از هزینه‌های سایر مصادیق و اقدامات محرومیت زدایی کانون‌ها با همکاری خیران در دهه ولایت و امامت امیرالمؤمنین امام علی (ع) است.

وی افزود: سنت حسنه اطعام غدیر با توزیع چهار هزار و ۸۰۸ پرس غذای گرم به همت خادمیاران و یاوران ۹ کانون خدمت رضوی دفتر مرکزی، ثامن‌الائمه، امام رضا (ع)، سلطان طوس، انیس النفوس، شمس الشموس، معین الضعفا و کانون‌های تخصصی بانوان و خانواده رضوی و تعلیم و تربیت آران و بیدگل برای جمعیت هدف از جمله کودکان، ایتام، سادات، خانواده‌های محروم و دختران ماه انجام شد.

آذرباد ادامه داد: مصداق توزیع گوشت قربانی نیز به وزن ۲۴۱ کیلو گوشت گوسفندی در ۳۰۰ بسته ۳۰۰ گرمی تا یک کیلویی توسط خادمیاران و یاوران کانون‌های خدمت رضوی انیس النفوس، شمس الشموس، غریب الغربا، سلطان طوس، ضامن آهو، امام رضا (ع) و کانون تخصصی تعلیم و تربیت آران و بیدگل انجام شد.

به گفته وی همچنین سایر مصادیق از جمله اعزام زائر اولی به مشهد توسط کانون عالم آل محمد (ص)، برگزاری میز‌های خدمت مشاوره تحصیلی، تربیت فرزندان و همسرداری، آیین تکریم سادات دختران ماه، برگزاری محافل بصیرت‌افزایی، جهاد تبین برای تشویق مردم به شرکت حداکثری در انتخابات و تولید محتوای رسانه‌ای غدیر به ترتیب از طریق کانون‌های تخصصی بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت، زیارت و کانون خبر و فضای مجازی انجام شد.

آذرباد گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، آیین تکریم سادات یک کمپ، تجلیل از خانواده شهدای سادات، اهدای بخشی از جهیزیه نوعروسان، تعمیر وسایل منزل، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، استقرار موکب سلامت و غربالگری قند و فشار خون، موکب فرهنگی کودکان و نوجوانان، موکب پذیرایی، ایستگاه نقاشی غدیر و میز تخصصی مشاوره حقوقی به عنوان سایر مصادیق و به همت خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی آران و بیدگل در دهه ولایت انجام شد.

وی یادآورشد: توزیع بسته‌های فرهنگی مذهبی غدیر، مراسم جشن غدیرانه ویژه بانوان، کودکان و نوجوانان، برگزاری جشن‌های خیابانی، برپایی موکب و ایستگاه‌های پذیرایی، اعطای کارت هدیه و هدایای نقدی به عنوان عیدی به سادات، ایتام و بیماران سادات، انجام مراجعات بانکی و ارائه خدمات به متقاضی در منزل برای رفع نیاز افراد توان‌یاب از دیگر اقدامات خادمیاران و یاوران رضوی آران و بیدگل در دهه ولایت بود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: سایر اقدامات و مصادیق خدمت رضوی در دهه ولایت به همت ۹ کانون عمومی و تخصصی انجام شد.

دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در حال حاضر با ۱۱ کانون عمومی و ۶ کانون تخصصی و حضور ۲۳۹ عضو شامل ۱۹۹ خادمیار و ۴۰ یاور رسمی فعالیت دارد که ۱۳۰ نفر از آنها خواهران و ۱۰۹ نفر برادران هستند، کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل فعالیت رسمی خود را با ۳۶ خادمیار دهه کرامت سال ۱۴۰۰ آغاز کرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات