۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۶۰۵۱۰
آیت الله فاضل لنکرانی:

حضور پرشور مردم در انتخابات انقلاب را بیش از همیشه تثبیت و تحکیم می‌کند

حضور پرشور مردم در انتخابات انقلاب را بیش از همیشه تثبیت و تحکیم می‌کند
آیت الله فاضل لنکرانی با ابراز امیدواری از حضور پرشکوه مردمی از نهادهایی که در فرصت کوتاه زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کردند تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه شرکت در فرایند اخذ رأی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در ساختمان جامعه مدرسین، بیان داشت: خداوند را شکرگزار هستیم که در میدان های بسیار بزرگ حضور مردمی چشمگیر است و رهبری معظم کشور نیز ویژگی های مهمی دارد.

وی با اشاره به زودهنگام بودن انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در پی شهادت آیت الله رئیسی گفت: مصیبتی برای ملت پیش آمد که در این مدت کوتاه شورای نگهبان و سایر نهادها وظیفه خود را انجام دادند و شرایط را محقق کردند.

آیت الله فاضل لنکرانی در ادامه حضور پرشکوه مردم در انتخابات را خواستار شد و گفت: امیدوارم حضور مردم دشمن شکن باشد و انقلاب را بیش از همیشه تثبیت و تحکیم کند. 

وی با تأکید بر حفظ امانت توسط مسؤولین بیان داشت: مبانی اصلی انقلاب، حفظ دین، تحکیم دین و خدمت به مردم است که لازم است این سیاست ها را دنبال کنیم.

آیت الله فاضل لنکرانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر نامزدها برای خدا آمده باشند نتیجه انتخابات را می پذیرند و هر کس که رای آورد مسؤولیت دارد. همه باید بعد از انتخابات تمکین کنند و هیچ کس نباید از پیش تعیین کند که برنده کیست زیرا تصمیم اصلی را مردم می گیرند.

ارسال نظرات