۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۶۰۲۶۸
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

از تداوم تلاش‌ها برای ائتلاف نامزد‌های جبهه انقلاب تا لزوم حضور مشارکت گسترده مردم در انتخابات

از تداوم تلاش‌ها برای ائتلاف نامزد‌های جبهه انقلاب تا لزوم حضور مشارکت گسترده مردم در انتخابات
آیت الله کعبی از تداوم تلاش ها برای ائتلاف نامزدهای جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و با تاکید بر تبیین معیارهای نامزد اصلح، مردم را به حضور گسترده و دشمن شکن در انتخابات روز جمعه فراخواند.

آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی دانست و با تبیین اهمیت و حساسیت انتخابات روز جمعه، آحاد مردم را به حضوری با شکوه، گسترده و دشمن شکن در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد. 

وی در ادامه نزاع در درون جبهه انقلاب را سمی مهلک خواند و افزود: دوقطبی های بی حاصل نیروی های انقلاب را منفعل می کند. در خواست ما این است که جبهه انقلاب در ایام باقی مانده تردید را کنار بگذارد.

آیت الله کعبی تأکید کرد: جبهه انقلاب با تقویت امید، همت بلند و با دعا و تضرع خانه به خانه، چهره به چهره،  دعوت گروهی در فضای مجازی، تماسهای تلفنی، حضور در مساجد و تجمعات مردمی بر اساس شاخص های انتخاب اصلح که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در روز عید غدیر بیان فرمودند مردم را به مشارت گسترده و نیز انتخاب گزینه اصلح دعوت کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: لحظات سرنوشت سازی در انتظار انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است. توصیه ما این است که هیچ کس در خانه نماند و با روحیه جهادی، همت بلند، روشنگری و حضور در میدان، آینده انقلاب را تضمین نماید. 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تردید برخی از افراد در رأی دادن به نامزد ها را متأثر از بی عملی برخی نخبگان و خواص ارزیابی و تاکید کرد: در زمینه اجماع و وحدت نیروهای انقلاب تلاش هایی در دست اقدام است که امیدواریم به نقطه مطلوب برسیم.

آیت الله کعبی با تأکید بر شتاب بخشی طلاب و روحانیون در فعالیت های تبلیغی خود اظهار داشت: مشارکت بالا و انتخاب اصلح دو راهبردی است که با همت نیروهای انقلاب اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظرات