۰۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۰۲۴
با سخنرانی آیت الله سبحانی؛

نخستین دانشنامه کلام اسلامی رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از نخستین دانشنامه کلام اسلامی در قم رونمایی می‌شود.
دانشنامه كلام اسلامي آيت الله سبحاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، از دانشنامه کلام اسلامی که به همت جمعی از پژوهشگران و اساتید در موسسه امام صادق(ع) و مرکز تخصصی علم کلام با اشراف حضرت آیت الله جعفر سبحانی تهیه و تدوین شده است، چهارشنبه، پنجم اسفندماه در مراسمی از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رونمایی می شود.

دانشنامه کلام اسلامی دانشنامه‌ای است تخصصی که به تبیین و تحقیق مفاهیم، مسائل و مدخل‌های کلامی می‌پردازد و هدف از تدوین آن، ارائه اطلاعات اصیل و موثّق در عرصه‌ی مسائل کلامی به عموم علاقمندان به ویژه پژوهشگران بحث‌های کلامی است.

پژوهشکده دانشنامه نگاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در نخستین سالگرد تاسیس، به منظور تجلیل از یک عمر مجاهدت علمی حضرت آیت الله جعفر سبحانی بر آن است تا در مراسمی از این اثر گرانسنگ رونمایی کند.

در این مراسم آیت‌الله جعفر سحبانی از مراجع تقلید، آیت‌الله استادی امام جمعه قم، حجت‌الاسلام علی اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حجت‌الاسلام علی ربانی گلپایگانی، رییس مرکز تخصصی امام صادق(ع) به سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است، مراسم رونمایی از نخستین دانشنامه کلام اسلامی، چهارشنبه، پنجم اسفندماه از ساعت 19 در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم ـ خیابان 15 خرداد ـ کوچه شهید میثمی برگزار می شود. /920/پ202/ف.

ارسال نظرات