۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۶۰۱۶۷
مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان:

انتخاب درست مردم، نظام اسلامی را رشد خواهد داد

انتخاب درست مردم، نظام اسلامی را رشد خواهد داد
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی گفت: انتخابات پیش رو هم قطعه‌ای از پازل مشارکت مردم است که ان شاءالله با انتخاب درست مردم نظام اسلامی را رشد خواهد داد و بهترین‌ها را برای مردم و نظام رقم خواهد زد.

حجت الاسلام مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان با بیان اینکه جامعه‌ای که پادشاهی اداره می‌شود حق انتخاب بین بد و خوب و یا بین خوب و بهتر ندارد، گفت: چنین جامعه‌ای هیچ وقت تغییر نمی‌کند و وقتی تغییر نمی‌کند اصلاح نمی‌شود و وقتی اصلاح نمی‌شود رشد نمی‌کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی از نخستین روز‌های فعالیتش با شعار جمهوریت اقدام به برگزاری انتخابات کرد و مردم با اختیار، نوع حکومت شان را انتخاب کردند و از همان سال به بعد تاکنون انتخابات متعددی را در زمینه‌های مختلف خبرگان رهبری، شورا‌ها، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری برگزار شده است.

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: این انتخاب‌ها مردم را در مدیریت جامعه اسلامی شریک و سهیم کرده است و به همین خاطر همزمان با رشد انقلاب مردم هم رشد کرده اند و با خط و ربط‌ها و برنامه‌ها و احزاب و گروه‌ها و میزان سلامت آنها آشنا شده اند و به بلوغ انتخاب رسیده اند.

مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان افزود: انتخابات پیش رو هم قطعه‌ای از پازل مشارکت مردم است که ان شاءالله با انتخاب درست مردم نظام اسلامی را رشد خواهد داد و بهترین‌ها را برای مردم و نظام رقم خواهد زد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات