۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۵۹۷۷۳
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی:

با انتخابی صحیح راه شهید جمهور را ادامه خواهیم داد

با انتخابی صحیح راه شهید جمهور را ادامه خواهیم داد
قادری گفت: جهت‌گیری‌های دولت شهید رئیسی به ویژه توجه به ظرفیت‌های داخلی در مسیر خوبی بود که در نهایت با شهادت آیت الله رئیسی موقتاً در ادامه این مسیر با وقفه مواجه شدیم و با انتخابی صحیح راه شهید جمهور را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: باید با حضور پای صندوق‌های رأی و انتخاب گزینه اصلح زمینه انتخاب فردی توانمند برای کشور را فراهم کنیم.

وی افزود: در دهه نود شرایط اقتصادی مطلوبی نداشتیم و رشد اقتصادی نزدیک به صفر و حتی زیر صفر بود که عمده دلیل آن نیز غافل شدن از ظرفیت درون کشور بود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در دهه نود فکر بسته و محدود به چند کشور در کنار خودتحریمی باعث محدودیت در مراودات اقتصادی ما شد و در نهایت حضور شهید رئیسی و افزایش فروش نفت و در کنار یکدیگر قرار گرفتن میدان و دیپلماسی و توجه به ظرفیت کشورهای همسایه و مدیریت جهادی وی سبب گره‌گشایی جزئی در کشور و ارتقای اقتدار کشور در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی شد.

قادری اظهار داشت: جهت‌گیری‌های دولت شهید رئیسی به ویژه توجه به ظرفیت‌های داخلی و قوانین فعلی در مسیر خوبی بود که در نهایت با شهادت آیت الله رئیسی موقتاً در ادامه این مسیر با وقفه مواجه شدیم و با انتخابی صحیح راه شهید جمهور را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات