۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۳۰۰۷۱۵
نماینده شیراز در مجلس:

بدهی‌های سفر هیأت دولت به فارس پرداخت نشده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی‌های سفر هیأت دولت به گروه‌های مختلف از جمله رانندگان و دیگر مجموعه‌های خدمات رسان پرداخت نشده است.
نماينده مردم شيراز در مجلس ذوالانوار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حسین ذوالانوار، نماینده مردم شیراز در مجلس بعدازظهر شنبه در دیدار مجمع نمایندگان فارس با آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید کرد: حاکمیت امور سیاسی بر تمامی مباحث جای نگرانی دارد که متأسفانه در این استان تمامی کارها سیاسی شده است.
 
وی تصریح کرد: تغییر حدود بیست و پنج فرماندار و بخشدار در مدت اندک به معنی وجود یک نگاه سیاسی و فرارسیدن انتخابات است وگرنه دلیلی ندارد این تغییرات در یک دولت و در زمان اندک ایجاد شود.
 
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز وضعیت اقتصادی استان مناسب نیست و متأسفانه همچنان هم کسی توجه ندارد، وضعیت اشتغال بدتر از گذشته شده و حتی تخصیص اعتبار به دریاچه‌های خشک‌شده فارس نیز به فراموشی سپرده ‌شده است.
 
ذوالانوار ادامه داد: دولت 1100 میلیارد تومان به دریاچه ارومیه اختصاص داده اما برای دریاچه‌های خشک‌شده استان فارس هیچ‌رقمی تخصیص نیافته است.
 
وی تصریح کرد: پرداخت هزینه‌های سفر هیأت دولت به استان فارس انجام‌نشده و امروز گروه‌های مختلفی ازجمله رانندگان و مجموعه‌های خدمات رسان در طول سفر از دولت طلبکار هستند که هرروز به نمایندگان مراجعه می‌کنند.
 
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این استان توانایی ساخت بالگرد وجود دارد، اما دولت توجهی به این ظرفیت ندارد و از طرفی قرار بود که چهارده دکل در این استان ساخته شود که تا این لحظه اجازه ساخت حتی یک دکل به صنایع فجر داده نشده اما در مقابل دکل‌هایی را از چین اجازه می‌کنند.
 
ذوالانوار تأکید کرد: در بحث اتصال فارس به دریاچه مشکلی وجود دارد که دولت و مسئولان دولتی فارس این مهم را برای مردم پیگیری نمی‌کنند./839/203/ب2
ارسال نظرات