۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۵۹۴۰۵

گزارشی از جلسات آسیب شناسی جشنواره مقالات علمی و کتاب سال حوزه + عکس

گزارشی از جلسات آسیب شناسی جشنواره مقالات علمی و کتاب سال حوزه + عکس
اولین اجلاسیه آسیب شناسی جشنواره مقالات علمی حوزه با موضوع «بهبود تعامل و تسهیل فرآیندی جهت شرکت در جشنواره مقالات و راهکارهای رسیدن به برگزیدگی در جشنواره» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اولین اجلاسیه آسیب شناسی جشنواره مقالات علمی حوزه با موضوع «بهبود تعامل و تسهیل فرآیندی جهت شرکت در جشنواره مقالات و راهکارهای رسیدن به برگزیدگی در جشنواره»  با سردبیران نشریات علمی حوزه در سالن کنفرانس انجمن های علمی حوزه برگزار شد.

در این جلسه که سردبیران بیش از 27 نشریه علمی پژوهشی و علمی ترویجی حوزه حضور داشتند ضمن استقبال از نشست هم اندیشی سردبیران، نکات و پیشنهادات ارزنده ای را در جهت تعامل و توسعه جشنواره مقالات علمی بیان کردند.

گزارشی از سلسله جلسات اجلاسیه آسیب شناسی جشنواره مقالات علمی حوزه
نخستین جلسه آسیب شناسی دبیرخانه حوزه نیز با موضوع «بهبود تعامل و تسهیل فرآیندی جهت شرکت در همایش کتاب سال حوزه و راهکارهای رسیدن به برگزیدگی» با ناشران حوزوی در سالن جلسه انجمن‌های علمی حوزه برگزار شد.

در این جلسه که با ناشران فعال برگزار شد ضمن استقبال از نشست هم اندیشی ناشران حوزوی بر تداوم نشست و تشکیل انجمن ناشران حوزوی تاکید کردند. و در ادامه پیشنهادات ارزنده ای را در جهت تعامل و توسعه ارتباطات حوزوی بیان داشتند.

گزارشی از سلسله جلسات اجلاسیه آسیب شناسی جشنواره مقالات علمی حوزه

همچنین اولین جلسه آسیب شناسی دبیرخانه حوزه با موضوع «بهبود تعامل و تسهیل فرآیندی جهت شرکت در همایش کتاب سال حوزه و راهکارهای رسیدن به برگزیدگی» با مدیران و مسئولان پژوهشگاه‌های حوزوی در سالن کنفرانس انجمن‌های علمی حوزه برگزار شد.

در این جلسه که با پژوهشگاه‌های فعال در عرصه کتاب سال صورت گرفت؛ ضمن استقبال مناسب دعوتشدگان در جلسه هم اندیشی پیشنهادات ارزنده ای را در جهت تعامل و توسعه آثار ارسالی بیان داشتند.

ارسال نظرات