۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۷۵۹۲۳۷
قاضی‌زاده:

خود را موظف به ادامه‌دادن مسیر شهید‌ رئیسی می‌دانم

خود را موظف به ادامه‌دادن مسیر شهید‌ رئیسی می‌دانم
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی «با مردم»، گفت: شهید رئیسی را به عنوان الگوی سخت کوشی، صداقت و مردم داری می شناسم و خود را موظف می دانم که مسیر ایشان را ادامه دهم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی «با مردم»، گفت: در ابتدا لازم است شهادت رئیس جمهور عزیز، مردمی، خدوم و مغتنم حضرت آیت الله دکتر رئیسی را عرض تسلیت بگویم.

واقعا باورم نمی‌شد که کمتر از سه سال بگذرد و من مجدداً جلوی دوربین تلویزیون برای انتخاب رئیس جمهور جدید با مردم صحبت کنم.

نباید بگذاریم آرمان شهید رئیسی بر زمین بماند

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران رئیس جمهور عزیز ما عملکرد خوب و مردمی داشت و برخی از کارهای ایشان به نتیجه رسید. این سید عزیز دیروز برادر بزرگ انقلابی ما بود اما امروز به عنوان الگو و اسوه سخت کوشی صداقت، و مردم داری در عرصه دولت مردی او را می شناسیم و خود را موظف می دانم مسیر ایشان را ادامه بدهم.
 
وی افزود: دولت شهید رئیسی به نظر کارهای نیمه‌تمام و آرمان‌ها و رویاهایی داشت و 5 سال فرصت داشت برای اتمام آن؛ لازم بود به سرانجام برسد و نباید می گذاشتیم نیمه‌تمام بماند، نباید بگذاریم آرمان شهید رئیسی به زمین بماند.
 
قاضی زاده تاکید کرد: این حق مردم است که اجازه ندهیم با هیاهوی های انتخاباتی تصمیم آنها دچار خدشه شود. ما وظیفه داریم با مردم گفتگو کنیم و روشنگری کنیم. نباید بگذاریم نسخه های ارتجاعی دوباره اجرا شود.

شعار دولت من دولت مردم و خانواده است

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: شعار دولت من دولت مردم و خانواده است؛ وقتی از دولت مردم صحبت می‌کنیم منظورمان این است که محور دولت، مردم است؛ دولت اگر وظیفه تصمیم گیری دارد اینجا مردم برای آن تصمیم می گیرد اگر می خواهد اجرا کند وظیفه اجرایی را به مردم می‌سپارد اگر می‌خواهد نظارت کند نظارت را به مردم می‌سپارد.
 
وی افزود: در دولت آقای رییسی اگر از اعضای دولت کسی دچار فساد می شد اولین کسی که با او برخورد می کرد و او را به دستگاه قضایی معرفی می‌کرد خود شهید رییسی بود که پیش قدم می شد.
 
قاضی زاده عنوان کرد: دولت ها برای اینکه سریع رضایت مردم را جلب کنند به قول خود شکلاتی دهان مردم می‌گذارند تا محبوبیت آنی ایجاد کنند اما دولت شهید رییسی آینده را فدای امروز نکرد.
 
وی ادامه داد: معتقد به انقلاب اسلامی و خود را سرباز ولایت میدانم رییس جمهور باید بداند وظایفش در قانون اساسی چیست و اگر قولی می دهد باید بتواند به ان عمل کند.
 
قاضی زاده تاکید کرد: رییس جمهور مجری قوانین مجلس است امروز ما قانون برنامه هفتم داریم و رییس جمهور باید ان را اجرا کند و نمی‌تواندخارج از قوانین قولی دهد.

سهام شرکت‌های دولتی باید به مردم تحویل داده شود

وی ادامه داد: معنی ندارد شرکت دولتی داشته باشیم شرکت های دولتی باید شرکت عمومی شوند و سهام آن به مردم تحویل داده شود.
 
قاضی زاده تاکید کرد: وقتی از دولت خانواده صحبت می‌کنیم خانواده اصلی ترین جز تشکیل دهنده جامعه است و هرکسی در خانواده خود معنی پیدا می‌کند. اگر مادری عشق ورزی می‌کند به فرزندان خود و آنها را از عاطفه خود بهره مند می کند برای حفظ خانواده است.
 
وی افزود: اگر می خواهیم عفت عمومی جامعه افزایش یابد باید آسیب های اجتماعی کاهش یابد باید، باید یک خانواده پایدار ایجاد کنیم و دغدغه های ارکان خانواده را کاهش دهیم.
 
قاضی زاده عنوان کرد: باید کاری کنیم پدر خانواده با اشتغال پایدار هزینه های خانواده خود را تامین کند. پسر خانواده نباید نگران سربازی و بیکاری باشد.
 
وی افزود: دختران خانواده ما تمایل به تحصیل و نقش آفرینی در اجتماع دارند ما باید شرایط را برای دختران باهوش ایرانی فراهم کنیم.

به جراحی‌های بزرگ در نظام اداری نیاز داریم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ایران ما هیجان ساختگی و مناظره و جنجال درست نمی‌شود. رئیس‌جمهور باید با سابقه فکری و مواضع و نگاه راهبردی و کارنامه و برنامه‌اش ارزیابی شود.
 
وی افزود: اگر نظام اداری جراحی نشود اقتصاد کشور اصلاح نمی‌شود. پسر خانواده نباید نگران سربازی، بیکاری و نداشتن مهارت باشد. نباید کاری بکنیم فرزندان ما بیکار شوند و بازار کار توسط اتباع بیگانه اشغال شود.
ارسال نظرات