۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۷۵۹۰۶۹
دبیر ستاد امر به معروف تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد گفتمان های نخبگانی در حوزه و دانشگاه

ضرورت ایجاد گفتمان های نخبگانی در حوزه و دانشگاه
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: حفظ انقلاب و نظام اسلامی بزرگ‌ترین معروف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اولین جلسه فصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با حضور حجت الاسلام طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در لرستان برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در این نشست حفظ نظام اسلامی را بالاترین معروف دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دینی و هرچه موجب تضعیف نظام شود بالاترین منکر است.

حجت الاسلام طاهری ترویج امر به معروف و نهی از منکر را ضرورت امروز جامعه دانست و افزود:باید گفتمان نخبگانی در حوزه و دانشگاه راه‌اندازی شودو دانشگاه‌های کشور باید پیشران تربیت مدیران تراز انقلاب باشند و مدیرانی مؤمن و جهادی تربیت کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بر ضرورت توجه ویژه به کنشگری اجتماعی اهل‌بیت علیهم السلام تأکید کرد و گفت: در این زمینه ضرورت دارد نشست‌های علمی، کرسی‌های آزاداندیشی و همایش‌های علمی نخبگانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان هم در این نشست امر به معروف و نهی از منکر را از فرایض بسیار مهم و حساس جامعه اسلامی دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین انگیزه‌های قیام امام حسین علیه السلام بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: امر به معروف و نهی از منکر موجب پویایی جامعه می‌شود و از انحراف جلوگیری می‌کند.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان نیز با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیاز به عزمی همگانی دارد خواستار مشارکت همگان برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد.

در ادامه این جلسه، برخی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دیدگاه‌های خود را در این زمینه بیان کردند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات