۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۵۹۰۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

ملت ایران تا‌کنون نام و یاد رزمندگان اسلام را به بهترین شکل پاس داشته‌اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه کربلای مازندران در بیانیه ‌مشترکی به مناسبت آغاز سفرهای راهیان نور به مناطق جنگی، مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در‌ هشت سال دفاع مقدس را ستودنی دانستند.
جبهه و جنگ
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و سردار سرتیپ دوم پاسدار، فرمانده سپاه کربلا مازندران، روز گذشته به مناسبت آغاز سفرهای راهیان نور به مناطق جنگی، با صدور پیام مشترک، مجاهدت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس را ستودنی اعلام کرده و تأکید کردند: ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی نام و یاد رزمندگان و شهیدان و ایثارگران را به بهترین نحو پاس می دارند.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: هر ساله در ایام تعطیلات نوروز جبهه های نبرد حق علیه باطل در جنوب و غرب کشور جولانگاه جهاد و شهادت و سنگرهای خون و خطر، محل عشق بازی و راز و نیازهای عاشقانه خیل عظیم زایران راهیان نور است. 

این پیام می افزاید: ملت ایران در یک رویکرد ارزشمند فرهنگی با پای جان و بی قرار بسوی مناطقی می شتابند که روزگاری، بعنوان آوردگاه بین جنگجویان و رزمندگان جبهه حق علیه تمامی کفر و نفاق محسوب می شد، جنگی که به ناحق و ناجوانمردانه بر ملت مسلمان ایران تحمیل شد.

در ادامه این پیام آمده است: اما آوازه مقاومت و پیروزی، مجاهدان همیشه سرافراز آن، عالم و آدم را در نوردید و برای همیشه در دفتر زرین افتخارات ملت ایران ماندنی شد و اینک سال ها از پایان آن جنگ افتخار آمیز و دشمن شکن گذشته است و ملت ایران همچنان قدردان رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام هستند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: سعادت و همدلی مختص ملتی است که همه مایه های وجودی خود را در طبق اخلاص و به میدان عشق بازی و جانبازی آورده است، درود خداوند بر ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی که با همت ستودنی از برج و باروی ایمان به پاسداری نشسته اند./950/د102/س
ارسال نظرات