۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۵۸۳۳۶

همایش بین‌المللی «خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی در جهان متحول» برگزار می شود

همایش بین‌المللی «خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی در جهان متحول» برگزار می شود
به همت پژوهشکده زن و خانواده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی در جهان متحول برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت پژوهشکده زن و خانواده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی در جهان متحول برگزار می شود.

حجت‌الاسلام زیبایی نژاد رئیس پژوهشکده زن و خانواده در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات مرکز رسانه حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: تحولات اجتماعی و ارزشی به سمت و سویی کشانده می شود که بسیاری از ارزش های خانواده، ارزش خود را از دست داده است.

وی افزود: امروزه این نگرانی وجود دارد که در جهان، میدان تهدید عرضه خانواده فراگیر شود و باید دید که راهکارهای مواجهه با این مشکلات چیست و چگونه می توان در مقابل این معضلات ایستاد و تفکرات شیطانی را نابود کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

رئیس پژوهشکده زن و خانواده بیان داشت: امروز بسیاری از ارزش های الهی و اسلامی درحال تغییر و تبدیل است و فرزندان ما در تهدیدآمیزترین عرصه بشری به سر می برند و همایش بین‌المللی خانواده مقاوم و چالش های اخلاقی در جهان متحول به صورت بین المللی است تا برای این مشکل جهانی، چاره ای جهانی و جامع اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام زیبایی نژاد ابراز کرد: در این همایش مهمانانی از کشورهای مختلف داشتیم که روز اول آن برگزار شد؛ اما دومین روز آن به دلیل شهادت رئیس جمهور فقید ایران اسلامی، برگزار نشد و ان شاءالله روز دوم این همایش در ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح در سالن اجتماعات آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می خواهد شد.

وی افزود: در اختتامیه این همایش آیت الله اعرافی مدیر حوزه علمیه قم سخنرانی خواهد داشت و از آثار تولید شده در موضوع همایش و آثار دیگری از آثار پژوهشکده زن و خانواده مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران رونمایی می شود.

ارسال نظرات