۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۵۸۲۹۵
آیت‌الله نجم‌الدین طبسی در جمع طلاب و فضلای طبس:

دشمنان از ناراحتی‌ بمیرند و سرشان را به دیوار بکوبند

دشمنان از ناراحتی‌ بمیرند و سرشان را به دیوار بکوبند
استاد درس خارج حوزه با اشاره به تشییع بسیار باشکوه سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش و حضور پرشور مردم در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس، گفت: دشمنان بیان می کنند که ما مانده ایم با این حضور پرشور ملت ایران چه کنیم که به آنان پاسخ می دهیم: از این ناراحتی ها بمیرید و سر خود را به دیوار بکوبید.

آیت الله نجم الدین طبسی در جلسه طلاب و فضلای طبسی مقیم قم که در مسجد امام حسین (علیه السلام) قم برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغات علیه روحانیت و جوسازی علیه انقلاب در فضای مجازی بسیار شدید است، اما شهادت شهدای خدمت، بسیاری از توطئه ها را نقش بر آب کرد و تبلیغات آنان را بر هم ریخته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: دشمنان بیان می کنند که ما مانده ایم با این حضور پرشور ملت ایران چه کنیم که به آنان پاسخ می دهیم: از این ناراحتی ها بمیرید و سر خود را به دیوار بکوبید.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: تشییع بسیار باشکوه سیدالشهدای خدمت و یاران شهیدش و حضور پرشور مردم در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس نشان داد که مردم با دین، اسلام، انقلاب و روحانیت هستند و باید از این فرصت استفاده کرد.

آیت الله طبسی بیان داشت: روحانیت اگر در میان مردم نباشد و خدمت نکند، افراد دیگری به میدان آمده و عرصه را به دست می گیرند؛ نباید در این میدان کم کاری کرد و باید احساس مسئولیت داشته باشیم.

دشمنان از ناراحتی‌ بمیرند و سر خود را به دیوار بکوبند

حجت الاسلام والمسلمین محمدی، امام جمعه طبس نیز در این جلسه ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان، اظهار داشت: شهید رئیسی شعارهای انقلاب را سر دست گرفت و مسائل انقلابی را به خوبی پیگیری کرد.

وی ابراز داشت: سعادت و شقاوت جامعه در دست ما طلبه هاست و بر اساس آمار و ارقام، هر جا طلاب و فضلا، حضوری فعالانه داشته اند، آسیب های اجتماعی و انحرافات فکری، اعتقادی و اخلاقی به حداقل ممکن رسیده است.

امام جمعه طبس خاطرنشان ساخت: دشمن تلاش بسیاری برای ساقط نمودن انقلاب انجام داده است، اما نتوانسته اند جریان انقلاب را متوقف کنند و به دنبال ضربه زدن از درون هستند.

سخنران جلسه بیان داشت: حضور روحانیت در عرصه های گوناگون حتما نقش آفرین است و در تقویت نظام، انقلاب و رهبری بسیار کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی اظهار داشت: سیدالشهدای خدمت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار می داد و اینگونه تلاش کرد که مقام معظم رهبری پس از شهادت ایشان فرمودند: وجود ایشان مغتنم بود.

امام جمعه طبس در پایان ابراز داشت: شهید رئیسی خادم مردم بود و پس از شهادت ایشان، شاهد حضور پرشور مردم در مراسم های تشییع و عزاداری شهدای خدمت هستیم.

دشمنان از ناراحتی‌ بمیرند و سر خود را به دیوار بکوبند

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار داشت: ما با شهادت شسدالشهدای خدمت، پدری مهربان را از دست دادیم و وجود ایشان برای ما مغتنم بود.

وی ابراز داشت: در انتخابات خبرگان شنیده بودیم که بعضی از افراد به دنبال کاندیداتوری شهید رئیسی از تهران هستند و ما از ایشان درخواست کردیم که از خراسان جنوبی کاندیدا شوند و ایشان پاسخ دادند: بنده افتخار می کنم که از این استان کاندیدا شوم.

نماینده طلاب طبس و فردوس به شخصیت وزیر امور خارجه شهید نیز پرداخت و خاطرنشان ساخت: آقای امیرعبداللهیان عاشق شهادت و دیپلماتی انقلابی به تمام معنا بود و در تراز وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی فعالیت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب در پایان به تلاش های شهید سردار موسوی، مسئول حفاظت رئیس جمهور اشاره کرد و درباره امام جمعه شهید تبریز بیان داشت: در ابتدای حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در متنی به بایدها و نبایدهای ائمه جمعه اشاره کردند که به دست رهبر معظم انقلاب نیز رسید و ایشان تأکید کردند که این متن به دست تمام امامان جمعه کشور برسد.

ارسال نظرات