۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۵۷۷۵۶

پیام تسلیت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پی شهادت رئیس جمهور

پیام تسلیت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پی شهادت رئیس جمهور
اداره کل تبلیغات اسلامی استان با صدور بیانیه ای شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از آذربایجان شرقی، اداره کل تبلیغات اسلامی استان با صدور بیانیه ای شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

در این پیام تسلیت آمده است: 

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ...

همزمان با سالروز ولادت شمس الشموس علی ابن موسی الرضا (ع)، آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، خادم الرضا و خادم ملت ایران به همراه عالم عالیقدر و مردمی آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر جهادی امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار جوان و انقلابی آذربایجان شرقی در راه خدمت به ملت و کشور جمهوری اسلامی ایران به کاروان شهدای این امت، امام راحل (ره) و جمع همرزمان و دوستان شهید خود پیوستند.

بدینوسیله شهادت این مردان بی ادعای عرصه خدمت، جهاد و راه انقلاب را به محضر ولی عصر(عج)، امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و ملت شریف و عزیز ایران تسلیت و تهنیت عرض کرده و برای روح بلند این شهدای عزیز علو درجات و غفران الهی را مسألت می نماییم.

بدون شک با رهبری و هدایت امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان و بصیرت مردم ولایی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران شهادت این مردان بزرگ نه تنها خللی در حرکت کشور در مسیر اسلام و انقلاب نخواهد بود بلکه به اذن و مدد الهی زمینه ساز تقویت این جریان و طی طریق قدرتمندتر ملت و کشور عزیزمان به سمت قله های تمدنی و تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات