۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۵۷۴۹۰
مسؤول سازمان بسیج رسانه تاکید کرد؛

لزوم جهاد تبیین و امیدآفرینی در مقابله با شبه رسانه‌های معاند

لزوم جهاد تبیین و امیدآفرینی در مقابله با شبه رسانه‌های معاند
کارآموزیان گفت: امروز شبه رسانه‌های معاند در صدد سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم ایران دارند که در مقابل رسانه‌های داخلی باید با جهاد تبیین صحیح به امیدآفرینی در جامعه بپردازند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مرتضی کارآموزیان مسؤول سازمان بسیج رسانه در مراسم اختتامیه «جام رسانه امید» که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار و تا یک روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: این رویداد در سال گذشته با پیام سردار سلامی فرمانده کل سپاه آغاز شده و در برخی از استان ها نیز برگزار شد.

وی افزود: این رویداد با رویکرد امیدآفرینی در کشور آغاز می شود و فعالین رسانه ای با تولید محتواهای مختلف در قالب های متنوع اعلام شده در این رویداد رقابت کرده و داورهای این رویداد نیز آثار ارسالی را ارزیابی های خواهند کرد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه بیان داشت: در این رویداد اخبار مراسم با کلید واژه های مختلفی در راستای امیدآفرینی اخبار اختتامیه، انعکاس داده خواهد شد و جهاد امید، جهاد تبیین و جهاد خدمت، هشتک های این رویداد انتخاب شده اند.

کارآموزیان اضافه کرد: همچنین رسانه های استانی می توانند برای استان قم یک هشتک انتخاب کرده و در آثار تولیدی انعکاس دهند.

وی افزود: امروز شبه رسانه‌های معاند در صدد سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم ایران- به ویژه جوانان - دارند که در مقابل نیز رسانه‌های داخلی باید با جهاد تبیین صحیح به امیدآفرینی در جامعه بپردازند.

 

 

 

ارسال نظرات