۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۷۵۶۹۸۶
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

اوقات فراغت فرصتی برای جذب اقشار مختلف به مساجد است

اوقات فراغت فرصتی برای جذب اقشار مختلف به مساجد است
چگنی نژاد گفت: اوقات فراغت فرصتی برای جذب اقشار مختلف به مساجد، تربیت نیروهای انقلابی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد چگنی نژاد در کارگروه استانی مسجد کانون نشاط، اظهار داشت: طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» به صورت مسجد پایه و خانواده محور درکانون های مساجد برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت همکاری ویژه مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: این طرح با استفاده از ظرفیت های بومی و با ساماندهی سرمایه های محله و با بهره گیری از استعدادهای نوجوانان محله به اجرا درمی آید.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به ویژگی های طرح نشاط و تعالی گفت: تقویت نشاط اجتماعی از ویژگی های شاخص این طرح است.

چگنی‌نژاد بیان کرد: هدف از اجرای این طرح را احساس هویت و تعلق به نوجوانان محله برای ساختن محیط زندگی بهتر، تقویت بنیه اعتقادی، اخلاقی و رفتاری از طریق ابزار هنری، استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مردمی برای ارتقاء حل مسائل فرهنگی و هنری، ایجاد نشاط و روحیه امید و خداباوری، آموزش و تولید آثار فرهنگی و هنری و ترویج فرهنگ سالم و پرنشاط عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت برنامه ریزی برای برنامه های جذاب و اجرای طرح های نو و جدید در افزایش جذب کودکان و نوجوانان در مساجد ضرورسی است.

چگنی نژاد با بیان اینکه تلاش در این مدت اوقات فراغت تابستان می تواند در جذب عضو و تیم سازی آینده کانون موثر باشد، تصریح کرد: حفظ اعضا و همراهی آنان برای تیم سازی و فعالیت های طول سال حائز اهمیت است که باید تدبیر در این خصوص نیز بشود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات