۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۷۵۶۵۶۷

بیست و یکمین جشن کاروان زیر سایه خورشید در کاشان برگزار می‌شود

بیست و یکمین جشن کاروان زیر سایه خورشید در کاشان برگزار می‌شود
اصفهان – همزمان با نوزدهمین جشن کاروان زیر سایه خورشید در سراسر کشور، بیست و یکمین جشن کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان کاشان با شعار «با شما سربلندیم» برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، مسعود فدوی کاشانی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، گفت: بیست و یکمین جشن کاروان زیر سایه خورشید در سه شهرستان کاشان و آران و بیدگل و نطنز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کاروان زیر سایه خورشید علاوه بر سه شهرستان، کاشان و آران و بیدگل و نطنز در شهرستان‌های بادرود، منطقه اردهال و شهر قمصر، فین بزرگ و مناطق مختلف شهرستان حضور خواهند داشت.

به گفته وی کاروان زیر سایه خورشید امسال بیشتر در روستا‌ها و مناطقی حضور خواهند داشت که یا حضور نداشته و یا کمتر حضور داشته اند.

فدوی با اشاره به اینکه کاروان زیر سایه خورشید ۲۶ اردیبهشت ماه امسال از مشهد مقدس وارد کاشان خواهد شد افزود: بیست و یکمین جشن کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان کاشان از ۲۶ اردیبهشت همزمان با ورود کاروان آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی از اجرای حدود ۷۰ ایتم و برنامه در بیست و یکمین جشن کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان کاشان خبرداد و یادآور شد: برای همه گروه‌های سنی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

مدیر اجرایی جشن ملی زیرسایه خورشید درمنطقه کاشان در ادامه برگزاری جشن‌های عمومی درهیئات مذهبی، خیابان ها، بوستان‌ها و مناطق مختلف، جشن‌های روستایی، دانش آموزی، دانشجویی، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، حضور درپادگان ها، سایت هسته‌ای نطنز، بیمارستانها، ندامتگاه ها، نماز‌های جمعه، تقدیر از استعداد‌های قرآنی و خیرین کارآفرین را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شد در بیست و یکمین جشن کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان کاشان اعلام کرد.

فدوی افزود: کاروان زیر زیر سایه خورشید در منطقه کاشان برنامه‌های خود را با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان آران و بیدگل آغاز خواهد کرد و در ادامه در شهر‌های بادرود، نطنز، اردهال و فین، قمصر و کاشان برنامه خواهد داشت.

مدیر اجرایی جشن ملی زیرسایه خورشید درمنطقه کاشان یادآور شد: حضور در جشنواره آه آهو در کاشان حسن ختام برنامه‌های بیست و یکمین جشن کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان کاشان است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات