۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۷۵۶۵۳۴

از کاشانِ مُکرَّم تا مشهد مقدّس با جشنوارهٔ چای گلاب و عطر حرم

از کاشانِ مُکرَّم تا مشهد مقدّس با جشنوارهٔ چای گلاب و عطر حرم
اصفهان - در آستانهٔ میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، هفتهٔ ملّی جمعیت و روز ملی گل محمدی و گلاب، جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد علی فرجی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک دههٔ کرامت و همچنین روز ملی گل محمدی و گلاب گفت: امسال برای نخستین بار جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با بخش‌های متنوع به مدت ۱۱ شب از پنج شنبه ۲٠ تا یکشنبه ۳٠ اردیبهشت ماه در محل چایخانه امام رضا (ع) در پارک آیت الله مدنی اجرا می‌شود. 

فرجی با بیان اینکه این رویداد هر شب از ساعت ۲٠:۳٠ تا ۲۳ برگزار می‌شود، از جشن گل محمدی و گلاب، آیین گل غلتان، جشن دخــتـــیـــژن، جشن مــادران+۳، جشن دوقلو‌ها و چندقلو‌های کاشانی، جشن خـواهــــر بــــرادری، نمایش فیلم سینمایی و فیلم کوتاه و جشن اردیبهشت کاشان به عنوان برنامه‌های این جشنواره نام برد.

وی با دعوت همگانی برای حضور در این مراسم، گفت: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی و در راستای شادیانهٔ میلاد امام رئوف و کریمهٔ اهل بیت (ع) برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری کانون خدمت رضوی منطقه کاشان و باحضور خادمین افتخاری امام رضا (ع) اجرا می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات