۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۷۵۴۱۷
صبح امروز در مازندران؛

معاون وزیر کشور با آیت الله نظری دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیرکشور صبح امروز با آیت الله نظری در ساری دیدار و گفت و گو کرد.
آيت الله عبدالله نظري
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، مهندس یحیی محمودزاده، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت کشور، صبح امروز با آیت الله نظری در ساری دیدارو گفت و گو کرد.

آیت الله نظری در این دیدار به نقش روحانیت و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم همواره وفادار به روحانیت بودند و هستند و همین وفاداری موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

این استاد برجسته حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم انقلاب را سرمایه خود و نعمت الهی می دانند، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همواره در طول سی سال گذشته در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی در تمامی عرصه های انقلاب حضور داشتند.

آیت الله نظری با تأکید براین که مسؤولان باید قدر این ملت وفادار را بدانند، خاطر نشان کرد: لازمه بقاء این است که مسؤولان آماده خدمت به این مردم و مملکت باشند واین پشتوانه کشور خواهد بود.

یحیی محمود زاده، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت کشور، نیز دراین دیدار با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران برای این انقلاب زحمت بسیاری کشیدند و این انقلاب با خون های فرزندان این کشور به پیروزی رسید.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت کشوربا اشاره به این که ملت ایران در طول سال های گذشته همواره پشت سر روحانیت و ولایت فقیه بودند و خواهند بود، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز گویای همین مسأله بود./950/پ202/ص
ارسال نظرات