۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۵۳۹۷
یکی از مبارزان انقلابی تبریز:

انحراف در جامعه اسلامی پس از رحلت پیامبر پدیدار شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بنابی گفت: متاسفانه پس از رحلت پیامبر انحرافات بسیاری در جامعه اسلامی پدیدار شد که بزرگترین آن انکار واقعه غدیر بود.
مسجد النبي/ پيامبر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالمجید بنابی، یکی از وعاظ و مبارزان انقلابی تبریز امروز در مراسم سوگواری رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن(ع) در مسجد مقبره این شهر اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) امتی را از خواب غفلت بیدار کرد که قرن ها با جاهلیت زیسته بودند.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت محمد(ص) خاطر نشان کرد: آن حضرت با اخلاق حسنه خود توانست نام اسلام را در گستره تاریخ پرآوازه کرده و به مسلمانان عزت بخشد.

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: متاسفانه پس از رحلت پیامبر انحرافات بسیاری در جامعه اسلامی پدیدار شد که بزرگترین آن انکار واقعه غدیر و ولایت حضرت علی(ع) بود.

وی ادامه داد: مظلومیت امام حسن مجتبی(ع) برگرفته از خانه نشینی چندین ساله پدربزرگوار بود که همه این وقایع از فراموشی امت پیامبر نسبت به واقعه غدیر اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام بنابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود نشان دادند که از امت عصر پیامبر و مولا علی(ع) برتر هستند.

وی گفت: مردم در این اجتماع عظیم ولایت مداری خود را اثبات کردند و بصیرت دینی و سیاسی خود را به نمایش گذاشتند، با اینکه هنوز برخی از خواص از خواب غفلت بیدار نشده اند.

این مبارز انقلابی شهر تبریز خطاب به عده ای فریب خورده افزود: بصیرت دینی مردم بسیار بهتر از بصیرت محافظه کارانه و ریاکارانه شماست./935/پ202/ص
ارسال نظرات