۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۵۲۵۹
حجت‌الاسلام والمسلمین هادوی ‌تهرانی:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی نشان دهنده وفاداری و پایبندی آنان به انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: مردم بیدار و قهرمان ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود نشان دادند که هیچگاه دست از آرمان های والای انقلاب و ارزش ها بر نداشته و نخواهند داشت.
آيت الله مهدي هادوي تهراني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی هادوی ‌تهرانی از اساتید حوزه علمیه قم، در حاشیه راهپیمایی مردم قم در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی امروز بیان داشت: حماسه 22 بهمن نشان‌دهنده دیدگاه و ارادت و پایبندی مردم قهرمان و غیور ایران نسبت به انقلاب و ارزش ها و آرمان های والای آن است.

وی با قدردانی از حماسه حضور مردم افزود: مردم با حضور پرشور خود نشان دادند با تمام مشکلات و کاستی‌هایی که دارند همیشه در صحنه بوده و از نظام دفاع می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه قم با تحسین حضور اقشار مختلف مردمی به ویژه جوانان در این راهپیمایی افزود: در کنار مردم، جوانان پرشور و متدین نیزحضور فعال و باشکوهی در این راهپیمایی داشتند و نشان دادند که همواره حافظ دفاع از ارزش‌های اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین هادوی‌تهرانی با اشاره به ابعاد و پیام هایی راهپیمایی مردم در 22 بهمن ماه تاکید کرد: مهم ترین پیام ملت که در این روز با فریادهای رسای خود آن را یادآور شدند این بود که ما زنده‌ایم و دشمنان موفق نخواهند شد اراده مستحکم و قوی ملت را از بین ببرند.

این محقق علوم اسلامی و حوزوی در پایان تاکید کرد: مردم بیدار و قهرمان ایران اسلامی با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان دادند که هیچگاه دست از آرمان های والای انقلاب و ارزش ها بر نداشته و نخواهند داشت. /924/پ202/ج

ارسال نظرات