۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۵۲۰۴۱
فعال رسانه و فضای مجازی تاکید کرد؛

لزوم هم افزایی رسانه ها در انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب برای شرکت باشکوه مردم در انتخابات

لزوم هم افزایی رسانه ها در انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب برای شرکت باشکوه مردم در انتخابات
برکتی گفت: رسانه ها باید به جای کل کل کردن های بی فایده به حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین، دعوت به شرکت باشکوه مردم در انتخابات، بیان اقدامات مثبت دولت و مجلس در دوسال گذشته، گوش کرده و در این راستا عمل کنند.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سبحان برکتی فعال رسانه و فضای مجازی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به نقش رسانه ها در پرشور شدن انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار داشت: دنیای امروز ما دنیای رسانه است و کاری بدون تاثیرگذاری رسانه انجام نمی گیرد و باید از این ابزار برای تبیین گری بیشتر در مسئله انتخابات، استفاده شود.
 
وی افزود: خوشبختانه رسانه در کشور ما چه به صورت رسمی و چه به صورت غیر رسمی، مورد توجه بوده و فعالان رسانه ای مختلف در حال فعالیت در این فضا هستند.
 
فعال رسانه و فضای مجازی با انتقاد از کَل کَل کردن های بی فایده برخی از اصحاب رسانه در فضای مجازی و رسانه ها ابراز داشت: باید این رسانه ها به جای کل کل کردن های بی فایده به حرف رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر دعوت به جهاد تبیین، دعوت به شرکت باشکوه مردم در انتخابات، بیان اقدامات مثبت دولت و مجلس در دوسال گذشته، گوش کرده و در این راستا عمل کنند.
 
وی افزود: باید تمام رسانه های کشور در کنارهم دیگر بوده و با روشنگری و نشان دادن فعالیت های گسترده و بی سابقه دولت سیزدهم به مردم جامعه، موجبات امیدآفرینی در جامعه را فراهم کرده و سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات و وحدت بیشتر در جامعه شوند.
ارسال نظرات