۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۶
کد خبر: ۷۵۱۲۰
بخش نخست/مدیر مسئول روزنامه کیهان:

دشمن همه سرمایه‌هایش را در فتنه اخیر باخت

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: دشمن همه سرمایه اش را در این قمار(فتنه اخیر) باخت؛ زیرا کسی فکر نمی کرد این افراد این کاره باشند.
حسين شريعتمداري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان، 20 بهمن ماه در نشست «کالبد شکافی فتنه و بازخوانی لغزش های خواص» در مدرسه علمیه معصومیه قم با بیان این که عده ای از ما می پرسند آیا فتنه اخیر فرمولی داشت که شما مرحله به مرحله آن را پیش بینی کردید، تصریح کرد: این فتنه براساس یک فرمول بیرونی انجام شد و سران و عوامل فتنه ماموریتی را که بر عهده داشتند اجرا کردند و از خود ابتکاری نداشتند به همین دلیل پیش بینی آن دشوار نبود.

وی افزود: وقتی کمیته صیانت از آراء را مطرح کردند فرمول رابرت هالوی را اجرا کردند و وقتی در مرحله بعدی ائتلافشان یکی شد فهمیدیم ائتلاف سفید ریچارد هاوس را به اجرا گذاشتند و ما حدس زدیم که باید نمادی را برای خود درست کنند.

شریعتمداری با بیان اینکه یکی از راه های پیس بینی مراحل فتنه اخیر این بود که ببینیم چه گروه هایی و با چه اهدافی در کنار هم گردآمدند، ادامه داد: وقتی می بینید منافقان و بهائیان و مارکسیست ها که به تعبیر امام چپ نماهای نوکر راست هستند با سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس روی یک نقطه که همان افراد بدنام هستند ائتلاف می کنند خودتان باید فکر کنید و حدس بزنید که قرار است چه رخ دهد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه اگر امروز به قبل از 22 خرداد برگردیم و به من بگویند از اینکه فتنه باشد یا نباشد کدام را انتخاب می کنی می گویم رخ دادن فتنه را افزود: این فتنه موهبتی الهی بود؛ زیرا دشمن همه سرمایه هایش را در این قمار باخت. این فتنه ماجراهای صدر اسلام را برای کسانی که مسایل آن زمان را باور نمی کنند، بازسازی کرد، کسانی که باور نمی کنند حضرت فاطمه(س) روز و شب در خانه خواص می رفت و می گفت شما که ماجرا را می دانید و آگاه هستید چرا سکوت کردید و آنها هم یا سکوت می کردند و یا دو پهلو حرف می زدند. 

وی آشنایی نسل سوم و چهارم با ماهیت آمریکا و اسرائیل را که در همه جای دنیا مشغول جنایت هستند، از دیگر برکات فتنه اخیر دانست و تصریح کرد: در این فتنه مدیریت رهبری به خوبی روشن شد و همه به روشنی دیدند که خامنه ای خمینی دیگر است و خورشیدی که امام قبل از وفاتشان به آن اشاره کرده بودند همین خورشید است.

شریعتمداری با بیان اینکه امروز سران فتنه مرده اند و بیهوده نشان می دهند که هنوز نفس می کشند عنوان کرد: طرح آشتی ملی برای این است که جریان مرده و نیمه جان برای پروژه بعدی ذخیره سازی شود؛ مردم همان طور که در 9 دی دیدیم با هم دعوایی ندارند که بخواهند آشتی کنند، شما نظرات سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس را پیاده کردید و دعوت شما به آشتی دعوت به آشتی با آمریکا و اسرائیل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقشه های شورای روابط خارجی آمریکا برای ایران عنوان کرد: آنها گفته اند که اگر از هجوم به ولی فقیه آغاز کنیم باعث اتحاد مردم ایران می شویم، همان طور که امتحان کردند و همه سرمایه شان از دست رفت، به همین دلیل باید اسلام و مسلمانان را دور بزنیم و این دور زدن را از دو شاخه دنبال می کنند، یکی با تکیه بر روی مقولات جدید مطرح شده در غرب مانند فمینیسم و ... که در قالب جنگ نرم دنبال می شود و دیگری رفتن سراغ جریانی با همین مشخصات و مسلمانان پراگماتیست و ایجاد مدل ترکیه برای ایران.

شریعتمداری افزود: آنها خودشان می گویند که ویژگی این مدل آن است که در راس آن افراد مسلمان و شهره به مسلمانی هستند، عمدتا تکنوکرات هستند و در میان مردم به عنوان طرفدار نظام شناخته می شوند و اگر شعار مرگ بر آمریکا هم می دهند بدهند اما این شعار را دنبال نمی کنند. 

وی تاکیدکرد: من حدس می زنم و احتمال می دهم، باز تاکید می کنم که احتمالا با برخی شواهدی که وجود دارد، افرادی که دوپهلو حرف می زنند برای پروژه بعدی نشان شده اند و تقابل میان دو گروه عظیم مردم تحت هدایت رهبری و یک طرف هم همین جریانات که در میان خودشان هم رقابت است وجود خواهد داشت. دشمن احتمالا روی این جریان سرمایه گذاری می کند اما موفق نخواهد شد./917/پ202/ص


ارسال نظرات