۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۳
کد خبر: ۷۵۱۱۹
رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوهتر خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت:هیئات مذهبی همیشه جلودار و پرچم دار انقلاب بوده اند و در راهپیمایی این روز نیز همه هیات با در دست داشتن پرچم ها و بیرق های عزاداری در میدان 15 خرداد مشهد حضور به هم رسانند.
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوهتر خواهد بود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام صباغیان، رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی  شب گذشته و در سومین شب عزاداری دهه آخر ماه صفر که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مشهد بر پا شد، اظهار داشت: اکنون وهابیون سعی در القای این دارند که شیعیان عزاداری را به نماز ترجیح می دهند.

وی با اشاره به نماز ظهر امام حسین(ع) در روز عاشورا، گفت: امام حسین (ع) با اقامه نماز ظهر عاشورا این فریضه واجب را به معنای واقعی ابقا کرد و اکنون نوبت ما عزاداران وشیعیان ائمه اطهار (ع) است که همچنان در اقامه نماز اول وقت پیشتاز باشیم.

رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی در ادامه به نیت حسنه وقف اشاره کرد و افزود: از صدر اسلام وقف یکی از با ارزش ترین سنت های حسنه در میان شیعیان بوده است.

وی با تاکید براین که سنت حسنه وقف اثرات قابل تاملی در اعمال دنیا وآخرت هر فردی دارد، ادامه داد: فشار قبر یکی از عذاب هایی است که واقفان از آن مصون خواهند ماند.

رییس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی از شهروندان خواست هم زمان با اذان ظهر روز رحلت پیامبر اکرم( 28 صفر)در هر نقطه ای از شهر مشهد که مشغول عزاداری هستند،  ابتدا نماز ظهر وعصر را اقامه کنند و سپس به عزاداری خود ادامه دهند.

حجت الاسلام صباغیان در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت:هیئات مذهبی همیشه جلودار و پرچم دار انقلاب بوده اند و در راهپیمایی این روز نیز همه هیات با در دست داشتن پرچم ها و بیرق های عزاداری در میدان 15 خرداد مشهد حضور به هم رسانند./930/د102/ص
ارسال نظرات