۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۷۴۸۹۰
مدیر شبکه یک:

مستند شاخص به یکی از پربیننده ترین برنامه های رسانه ملی تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی برنامه شاخص را از تولیدات مهم و خوب رسانه ملی دانست و گفت: در سال های گذشته تنها تصاویری از امام راحل و مردم پخش می شد، اما این برنامه به پخش سخنرانی های امام راحل می پردازد.
مهدي فرجي مدير شبکه يک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی فرجی مدیر شبکه اول سیما، روز گذشته در حاشیه دیدار برخی از مدیران سازمان صدا و سیما با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، در گفت و گو با خبرنگاران، با تشریح برنامه های رسانه ملی در ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: برنامه های تدارک دیده شده صدا و سیما برای دهه فجر امسال متفاوت از سال های گذشته است و مستندهای متفاوتی همچون آب در هاون کاری از شبکه اول سیما در این ایام در حال پخش است و از شبکه های دیگر نیز برنامه ها و مستند هایی پخش می شود.

وی برنامه «شاخص» را از تولیدات مهم و خوب رسانه ملی دانست و بیان داشت: در سال های گذشته تنها تصاویری از امام راحل و مردم پخش می شد اما با تولید برنامه «شاخص» بیانات و سخنرانی های امام راحل به طور مستند از رسانه ملی پخش می شود و خوشبختانه این برنامه به یکی از پرمخاطب ترین برنامه های مستند سیما در این ایام تبدیل شده است.

مدیر شبکه اول سیما در ادامه با اشاره به پخش برنامه دیروز، امروز فردا از رسانه ملی اظهار داشت: این برنامه همان مسیر برنامه رو به فردا را دارد و سعی می شود در آن مسائل به صورت شفاف و واضح برای مردم و بینندگان تبیین گردد.

وی با بیان اینکه ما برای 22 بهمن نیز برنامه های خاصی را تدارک دیده ایم تاکید کرد: در این روز بزرگ افزون بر پخش مستقیم حضور مردم در راهپیمایی، مستندهایی نیز از دوران انقلاب و همچنین فیلم های سینمایی متناسب با ایام دهه فجر برای هموطنان پخش خواهد شد.

وی با رد ناکامی برنامه دیروز، امروز، فردا در جذب مخاطب تاکید کرد: این که برخی از شخصیت های اصلاح طلب برای حضور در این برنامه اظهار تمایل نکرده اند دلیلی بر عدم موفقیت آن نیست و خوشبختانه مردم از این برنامه استقبلال خوبی کرده اند و مسائل به صورت شفاف در این برنامه تبیین می شود.

وی این برنامه تلویزیونی را از جمله برنامه های پربیننده سیما ذکر کرد و بیان داشت: این برنامه به دلیل رویکردی که دارد به یکی از پربیننده ترین برنامه های گفت و گو محور صدا و سیما تبدیل شده است.

فرجی تاکید کرد: این برنامه فرصت خوبی است برای طرح دیدگاه های مختلف است که بیایند و در چارچوب مشخصی در انظار عمومی راجع به مسائل جاری کشور اظهار نظر کنند.

وی ادامه داد: اما اگر بنا به دلایلی از جناح خاصی فردی حضور نیافت رسانه ملی راه خود را می رود و به روشنگری خود ادامه می دهد و این موضوع را برای خود وظیفه می داند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات