۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۷۴۶۶۳
امام جمعه زاهدان:

ملت ایران در 22 بهمن برگ زرینی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب ثبت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان، گفت: ملت ایران با توجه به شرایط امروز کشور و یاوه سرایی های دشمنان، با شرکت گسترده خود در مراسم راهپیمائی روز 22 بهمن برگ زرین دیگری در راستای پاسداری از دستاوردهای انقلاب و تداوم راه امام ثبت می کنند .
حجت الاسلام و المسلمين سليماني،‌امام جمعه زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در خطبه های نمازجمعه این هفته که در مصلی قدس زاهدان اقامه شد، با اشاره به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: قیام عاشورای حسینی عاملی در نگه داشتن دین اسلام است .

امام جمعه زاهدان، در بخش دیگری از خطبه ها، با تأکید بر حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن، اظهار داشت: 22 بهمن روز تاریخی و بیاد ماندنی در تاریخ مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی است که همه ساله با حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی،  یاد و خاطره بهمن 57 زنده و امیدهای دشمنان ملت ایران و انقلاب با فریادهای کوبنده مردم به یأس مبدل می شود .

وی، تصریح کرد: ملت ایران با توجه به شرایط امروز کشور و یاوه سرایی های دشمنان، با شرکت گسترده خود در مراسم راهپیمائی روز 22 بهمن برگ زرین دیگری در راستای پاسداری از دستاوردهای انقلاب و تداوم راه امام ثبت می کنند .

خطیب جمعه زاهدان، همچنین با اشاره به مبارزات امام خمینی (ره) و دشمنی برخی کشورها با حضور ایشان در دوران تبعید، گفت: انگیزه الهی، پشتوانه مردمی و وحدت از مهمترین عواملی بود که منجر به پیروزی انقلاب و سرنگونی رژیم ستم شاهی در ایران شد .

عضو خبرگان رهبری، از انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه یاد کرد و افزود: امروز نام ایران در سراسر دنیا با نام امام خمینی (ره) شناخته می شود و در دل آزادیخواهان جهان برای مبارزه با مستکبران امید رهایی ایجاد کرده است .

حجت الاسلام والمسلمین، سلیمانی، همچنین بر ضرورت انسجام و وحدت اسلامی برای پیشبرد امور کشور تأکید کرد و گفت: اختلاف عاملی در عقب نگه داشتن کشور و بروز دشمنی ها است .

امام جمعه زاهدان، خاطر نشان کرد: با توجه به برخی حرکات تفرقه انگیز از سوی برخی افراد در جامعه آحاد مردم در برابر توطئه های دشمنان داخل و خارج هوشیاری خود را حفظ کنند .

گفتنی است، همچنین به مناسبت سالروز نیروی هوایی و بیعت همافران نیروی هوایی در بهمن 57 با امام خمینی (ره)، فرمانده پایگاه پدافند هوایی زاهدان در مراسم نمازجمعه، به سخنرانی پرداخت و تصریح کرد: پرسنل نیروی هوایی آماده هرگونه جانفشانی برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا هستند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات