۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۷۴۶۴۸۴
امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه:

رژیم صهیونیستی با حمله وحشیانه به ملت بی دفاع غزه شرارت خود را به جهانیان نشان داد

رژیم صهیونیستی با حمله وحشیانه به ملت بی دفاع غزه شرارت خود را به جهانیان نشان داد
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: باید بدانیم رژیم صهیونیستی به تعبیر رهبری معظم انقلاب ضربه فنی شده و با تحمل این شکست سخت و حمله وحشیانه به ملت بی دفاع غزه کینه و شرارت خود را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه که در مسجد امام شافعی این شهر برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج منشا خدمات زیادی در کشور بوده و مشکلات جامعه را نیز با بسیج همگانی می توانیم برطرف کنیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با محکوم کردن جنایت صهیونیست ها علیه مردم غزه و فلسطین، گفت: بعد از گذشت حدود ۵۰ روز از طوفان الاقصی و شهید شدن بیشتر از ۱۲ هزار نفر زن و مرد و پیر و جوان و نظامی و عادی از ملت مظلوم فلسطین و غزه و اعلام آتش بس، باید بدانیم رژیم صهیونیستی به تعبیر رهبری معظم انقلاب ضربه فنی شده و با تحمل این شکست سخت و حمله وحشیانه به ملت بی دفاع غزه کینه و شرارت خود را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان سخنان خود از مردم مومن شهر کرمانشاه بابت کمک به مسجد قدردانی کرد و خواستار استمرار کمک ها به منظور رفع مشکلات مسجد شافعی شد./1400/

ارسال نظرات